To wszystko zbija nas z tropu.

114 13 4
                                    

     Leniwie podnosiłam swoje ciężkie powieki. Zaraz, gdzie ja... A, no tak już pamiętam, niestety wszystko. Podniosłam kołdrę, a moim oczom ukazał się wielki opatrunek.
Cholera jasna głupi psychopata.
     A zresztą nieważne, muszę się przejść bo zaraz nie wytrzymam. Szybkim ruchem wstałam z łóżka, ale nie na długo. Od razu upadłam na podłogę. Znowu spróbowałam swoich sił i mimo ogromnego bólu wstałam i zaczęłam kierować się do drzwi.
Okej to nie był dobry pomysł... Z wnętrza domu usłyszałam kroki.
Cholera, Joker, on się bardzo bardzo zdenerwuje jak zobaczy że nie leżę.
Szybko podbiegłam do łóżka i położyłam się pod kołdrą, ale dopiero teraz zauważyłam że opatrunek jest cały czerwony a krew już wypływa na łóżko.
- Trudno - pomyślałam i zakryłam materiał.
Wtedy jak na zawołanie drzwi się otworzyły a w nich stanął on.
- Kat odkryj brzuch. Teraz. - powiedział lekko zdenerwowany.
- Słońce nie ma takiej potrzeby, patrzyłam i wszystko idzie dobrze, nic się nie dzieje.
Wtedy on podszedł do mnie i wyrwał mi kołdre.
Łóżko całe zalane było krwią. Cholera no.
- Kat! Czemu wstałaś?! Kurwa mać.
Joker szybkim ruchem wziął mnie na ręce i zaniósł do innego pokoju.

Joker pov.

Po chwili położyłem Kat na brzegu wanny.
-Kurwa. Odchyl się trochę do tyłu. Muszę ci to zszyć.
-Może zadzwonisz po lekarza...- zaczęła zdezorientowana dziewczyna.
-Kat. Nie ma czasu na lekarza, a ja chce ci tylko pomóc.
Szybko złapałem za igłę i rozpoczęłem zabieg. Po nie długim czasie wszystko było gotowe.
-Kat posłuchaj mnie uważnie...- szepnełem jej do ucha niosąc ją do innej sypialni.
-Od dzisiaj przez minimum tydzień nie ruszasz się z łóżka o własnych siłach, rozumiesz? A ja będę tu leżeć z tobą i cię pilnować.
-Dobrze, ale twoje interesy ...
-Ugh. Daj spokój mam je w dupie, załatwie jakieś osoby - powiedziałem i odwróciłem się w stronę ściany...

.

.



.




Hej hej kochani. Wiem nie było mnie tu bardzo dużo czasu. Czy wracam na stałe na wattpada? Nie mam pojęcia. Wiem, część krócikutka, ale jest tak?
Trzymajcie się i postaram się bywać tutaj coraz częściej^^

×WAŻNE×⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Serdecznie zapraszam do poczytania książek tej autoreczki⬇⬇

UnicornAmes

💗💗💗

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My story with JokerWhere stories live. Discover now