ev :)

970 54 18
                                    

Eskişehir'de, sabah saat yedi'ye geliyordu , ve alarmım çalmaya başlamıştı, gözlerimi alarmın sesine açtım, alarmımı kapadım, ve yataĝımdan kalktım ve banyoma doĝru yürümeye başladım, ellerimi ve yüzümü yıkadım, aynada bir kez kendime baktım ve biraz düşündüm acaba yeni okulum da nasıl bir hayat bekliyor beni diye?..., ve üstümü deĝiştirmek için dolabımı açtım, giysilerime bakarak ne giysem bugün okula giderken diye düşündüm içimden, ve mavi dar paca kotumu aldım elime ve üstüme siyah bol Tişörtümü aldım, ve üstüne de siyah deri çeketimi aldım, ve giyindim, saçımı bu gün öylesine daĝınık toplayacaktım, bu benim en sevdiĝim saç tipiydi., ve çanta olarak da altın sarısı bir küçük sırt çantamı aldım, ve içine küçük yüz aynamı,telefonumu, attım ve son bir kez aynanın önüne geçerek hafif tatlı kokulu parfümümü sıktım.,ve odamdan çıkıp merdivenlerden aşaĝıya indim, sevgili aileme günaydın diyerek kahvaltı masasına oturdum, abim murat, ablam selin, annem gül ve babam kemal, herkes masaya oturmuştu, kahvaltımız başlamıştı, abim'in gittiği üniversite çok güzeldi onunla ailece gurur duyuyorduk, ablamda aynı üniversite dey'di aynı şekilde onunla da gurur duyuyorduk, ve benim lise okulum da çok güzel bu gün ilk günüm olacaktı lisede biraz heyecanlıyım tabi, benim adım da Evrem Deniz, Babamın işi de kendimize ait bir pasta hanemiz var orada çalışıyor, annemde öĝretmen hemde abim ve ablamın üniversitesin de., ve artık kahvaltımız bitmişti, herkes sofradan kalktı ve annemle kahvaltı soframızı topladıktan sonra artık herkes evden çıkmaya hazırdı, evin dış kapısına geldik ve herkes ayakkabılarını giydi, ben spor tercih ettim genelde de spor giyerim zaten,ve evin kapısını çektik, babam Pasta hane dükkanımıza , annem abim ve ablam da üniversiteye gittiler, bende lise okulum yolunu tuttum öyle evimize çok uzakta deĝildi, yürümeye başladım ve bir süre sonra okuluma gelmiştim en fazla 15-20 dakika sürmüştü yol, okulumun girişin de duruyordum, okulumun adı;, {güzel sanatlar lisesiydi}., ben müzik bölümünde okuyacaktım, önceden okulumun yetenek sınavlarıyla bu okula hak kazanmıştım. Ve okulun içine doĝru yürümeye başladım... :)

♥♡SarmAŞIK♡♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin