Her Şeye Rağmen Aşkın Gücü

109 24 17
                                    

- Mir Bulut: polisler'in bize dediğini evrem ve bende duymuştuk, polisler önce benim ifademi aldılar, ifadem de olan biten her şeyi baştan sona anlattım, biz partide gayet iyi eğlenirken Serkan belası'nın kendi kendine davetsiz geldiğini ve beni bıçakladığını polis memurlarına anlattım ve polisler'den biri bana Serkan tozlu'dan şikayetçi misiniz? Diye sordu bende hiç düşünmeden evet ondan kesinlikle şikayetçiyim dedim, evrem hala elimi tutuyordu, ve şimdi polislere ifade verme sırası evrem'mime gelmişti,

- Evrem Deniz: Mir ile ellerimizi bir an olsun bile bırakmıyorduk, polislere aynen Mir gibi bende olan biten herşeyi anlattım, polislere bende o serkan belasından ay...yani serkan tozlu denen kişiden şikayetçi olabilir miyim? Diye sordum, beynim deki serkan'a olan nefreti artık içimde tutamıyordum, polislerin yüzündeki o tuhaf bakışları görmüştüm, tabiki isterseniz şikayetçi olabilirsiniz dediler, o an içimden dedim ki bittin sen serkan, ona duyduğum nefreti nasıl anlatsam bilemiyorum ya o kim de benim sevgilime zarar veriyor ya pislik yüzünden benim sevgilime bir zarar gelseydi, ama Allah'ım korudu ama Mir'e bir şey olsaydı gerçekten o pisliğe dünyayı dar ederdim hayatı ona zehir zindan ederdim, polisler ile olan işimiz bitmişti, şimdi serkan pisliği düşünsün resmen artık delirdi ya hiç bir şey diyemiyorum sadece pes diyorum, daha sonra odaya doktor geldi, doktor Mir'e şanslısın deli kanlı sevgilin senin hayatını kurtardı, O an Mir'in yüz ifadesini keşke çekme fırsatım olsaydı ya o kadar tatlı ve şaşkındı ki onu öpmek istedim doktor olmasa bunu kesinlikle yapardım, Mir bana baka kalmıştı.

-Mir Bulut: Siz...siz ne diyorsunuz doktor bey biraz açıklar mısınız?, Ne demek sevgiliniz sizin hayatınızı kurtardı?, Doktor bana dur bir saniye Mir, sen yaşanan olayda çok kan kaybettin ve acil kan'a ihtiyacın vardı ve sevgilin sana kan verdi, ve böylelikle senin hayatını kurtardı, doktor'un bana dediklerini şaşkınlıkla dinliyordum, ve o an evrem'e döndüm gözlerim dolmuştu sevdiğim kız benim hayatımı kurtarmıştı neden bilmem ama şuan bu durumda olsam bile Dünya'nın en mutlu erkeği hissediyorum kendimi, çünkü beni böyle bu karar çok seven bir kız arkadaşım olduğu için gerçekten çok şanslıydım, evrem'e ağzımdan dökülen sadece iki kelimeydi, seni seviyorum, evrem eliyle gözümden akan yaşı sildi, hayatıma şükrediyorum evrem ile tanıştığım için çok şanslıyım, evrem bana aşk ile bakıyordu gözlerinde bunu görüyordum, sevgilimi alnından öptüm ve sen benim herşeyim'sin diye sessizce fısıldadım, yaram hala çok acıyordu, Serkan pisliği bütün her şeyi mahvetti resmen, o kadar uğraşmıştık bu parti için bütün emeklerimiz boşa gitti ben hayatımdan olabilirdim neler yaşandı ya gerçekten bizim yeni sınıf partisi oldu olay parti, sanırım daha kimse bizim yüzünüzden parti yapmaz, aklımda bu düşünceler dönüyordu, evrem'mimin gözlerinin içine baktım ve konuşmaya başladım; sevgilim, canım benim, en değerlim, hayatımın anlamı, aşkım benim, hayat mucizem, nefes alma sebebim, seni ilk gördüğüm gün içimden ilk şunu dedim, hayatının aşkı işte bu deli kız, evrem'min yüzünde tebessüm olmuştu, şaka yapmıyorum sevgilim bunu hissetmişim sanki içime doğmuş senin benim her şeyim olacağın sen benim hayatımı kurtardın sevgilim bana kan verdin şimdi içimde senin kan'nın da var, artık gerçekten içimdesin evrem, tam bir şey demek istedi ama onu elimle susturdum, lütfen sevgilim sözümü bitirmeme müsaade et olur mu çok heyecanlıyım diye de ekledim gülerek, gülerken karnım da ki yaram acıyordu ama önemli değildi ve ben konuşmama devam ettim, evrem dedim ve derin bir nefes aldım sen iyi ki varsın hayatımın anlamı, sen bana aşkı öğrettin, sen bana gerçekten sevmeyi öğrettin, iyi ki diyorum ya iyi ki ben bu kıza aşık oldum ve iyi ki oda bana aşık oldu, çünkü seni bir başkası ile düşünmek bile istemiyorum buna asla ama asla dayanamam sevgilim, seni çok ama çok seviyorum evrem'mim, diye konuşmamı tamamladım ve onu yanağından öptüm, o an her zaman mi gibi heyecandan titriyordu, gülümseme den edemedim, doktor hala yanımızdaydı ve bana hafif esprili bir şekilde evet bay şair şiiriniz bitti mi? diye gülümsedi, o an kendimi bir anlığına nasıl kaybettiğimi anlamıştım, doktor'a sadece öylece baktım hiç bir şey diyemedim, doktor sizi burada bir süre misafir edeceğiz Mir, yaran biraz daha derinden olsaydı durumun kötü olabilirdi ama gerçekten çok şanslımışsın bıçak tam kritik olan yerde kalmış, durumu özetlemek gerekirse Mir seni gözetim altında tutacağız ta ki yaran risk taşımayan duruma gelene kadar, şimdilik geçmiş olsun gençler, dedi doktorum ve gülümseyerek dışarı çıktı, evrem ile birbirimize bakıyorduk, onu bir daha hiç göremeyeceğim diye çok korktum ama Allah'ıma binlerce kez şükürler olsun, odaya ailelerimiz geldi çok korkmuşlardı gözlerinden okunuyordu bu, annem bana oğlum diye öyle bir sarıldı ki, kendimi tutamadım gözlerim doldu, annem babam ailem benim her şeyim onları çok ama çok seviyorum, evrem'min ailesi de benim için çok üzülmüşler ve korkmuşlardı, hepsi teker teker çok değerli benim için, ailem, evrem'min ailesi, dostlarım hepsi ayrı ayrı gerçekten çok değerliler, babam bana doğru yaklaştı ve yanıma oturdu, oğlum çok korkuttun bizleri, dedi ve bana sımsıkı sarıldı, babam benim dedim sesli olarak, olduğumuz durum çok duygusaldı, arkadaşlarım ooo sen iyisin ya diyerek içeri girdiler niyetlerini biliyordum bu duygusal ortamın havasını biraz olsun değiştirmek için içeri espri yaparak girdiler, yoksa herkes ağlamaya başlayacaktı, ve işin içinde de Burak olunca tabi ki ortamın hemen havası değişti, duygusal bir ortamdan, direk neşeli bir ortama çevirdi kendisi, arkadaşlarıma sırayla sarıldım, hayatımda olan her insanın değerini şimdi daha iyi anlıyorum, canım dostlarım benim ya, bu yaşadığım beni sanırım biraz duygusal yapmıştı, Burak ellerini birbirine vurarak, evet ben demedim mi ya bu çocuğa birşey olmaz diye, bakın turp gibi canlı karşımızda, sapa sağlam Mir, burak her zaman bu tür ortamları nasıl yumuşatacağını gayet iyi biliyordu.

♥♡SarmAŞIK♡♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin