1️⃣ Go Spain 1️⃣

1K 41 3
                                    

Az elmúlt két nap pakolással telt. Hajnalba még az órám csipogása előtt felkeltem. Soha nem izgultam még ennyire. Miután összeszedtem magam, bevonultam a fürdőbe elkészülni, felvettem az egyetlen kinthagyott szettemet, ami egy rózsaszín rövidnadrág és egy fehér atléta volt, aminek az elején egy pink szív díszelgett.  Felvettem egy hozzá illő karkötőt és persze az elmaradhatatlan nyakláncomat. Még felhúztam egy fehér tornacipőt és feltettem egy leheletnyi sminket. A hosszú szőke hajamat kifésültem és lófarokba kötöttem. Belenéztem a tükörbe és késznek nyilvánítottam magam. Leszaladtam a szüleimhez és gyors puszit adva nekik leültem a rántottám elé.

- Kicsim! Ennyire izgulsz? - kérdezte anyu mosolyogva
- Aj igen, de hát itt a nagy lehetőség, hogy találkozzak Vele - itt természetesen egyetlen szerelmemet Neymar-t értem.  De hát elég lehetetlen, hogy belém szeret és elvesz...
Gondolatmenetemből anya szakított ki
- Hope itt vagy? Elkalandoztál.
- Persze. Csak az Barcelona-n gondolkozok.
- Van egy meglepink a számodra... A házunk a Camp Nou-ra fog nézni
- Ááá - sikítoztam - ezt nem hiszem el úristen ez lesz a világ legjobb költözése
- Na de most már induljunk, ha nem akarjuk lekésni a gépet!

Gyorsan felszaladtam és felkaptam a táskám meg a kézipoggyászom, mert a többi cucc már úton volt. Lent bepattantam a taxiba és már úton is voltunk a reptéren. Itt megtörténtek a szokásos átvizsgálások és végre elindult a repülő. Felraktam a fülesem és szerintem bealudhattam, mert csak anyám keltegető szavait hallottam, miszerint megkezdődött a leszállás.

A házunk előtt leparkolt a taxi. Kiszállás után lesokkolva álltam az ajtó előtt. Valami eszméletlenül szép volt a ház. Persze már megszoktam, hogy nem porfészkekbe éltünk, de ez akkor is csodálatos volt.

- Tetszik? - eszméltem fel apám mondatára
- Viccelsz? Nem tetszik... Imádom
- Kíváncsi vagy a szobádra?
- Mi az hogy!
- Na akkor gyere.

Ahogy beléptünk egy kisebb előszoba után egy hatalmas nappali volt. Krémszínben pompázott fekete bőrkanapékkal és hatalmas plazma tv-vel. Egy csigalépcső vezetett fel az emeletre. Az ajtók között rögtön megtaláltam az enyémet, mert a fehér ajtón egy tábla volt a nevemmel. Ahogy beléptem az állam a földet súrolta. A falait fehér fa borította és hatalmas fehér franciaágy volt a közepén. Ahogy körbejártam, benyitottam a szobából nyíló fürdőbe, ami közepén egy gyönyörű kád volt. Miután kigyönyörködtem magam, lementem az étkezőbe, ahol anyáék már vacsiztak. Gyorsan megettem mindent és elköszöntem tőlük. Megfürödtem és be is vetődtem az ágyamba. Hamar elkapott az álom és találjátok ki kivel álmodtam már megint...

Remélem tetszett a rész💙 puszi: Zita💋

Váratlan egybeesésOnde histórias criam vida. Descubra agora