8️⃣ Night 8️⃣

594 22 0
                                    

Mozgolódásra keltem. Karjai szorosan fonódtak körém, arca izzadt volt, haja csapzott. Édes ajkai közül, most kivehetetlen motyogás kúszott ki. Megterhelő volt így látni. Ahogy homlokához értem, hideg kezemet perzselte a forróság. Próbáltam nyugtatni, hisz egyértelmű volt, hogy amellett, hogy lázas, rosszat is álmodott. Óvatosan kibújtam mellőle, teste megrázkódott, rázta a hideg. A takarót ráterítettem és a fürdőbe mentem. Egy kisebb törölközőt bevizeztem, majd kicsavartam. Kivettem egy lázcsillapótót, majd egy pohár víz kíséretébe hagytam el a helyiséget.
A nedves anyagot, homlokára terítettem, amitől megrebegtek sötét pillái, s erőtlenül nyitotta ki íriszeit.
-Lázas vagy! Vedd be a gyógyszert és próbálj visszaaludni! Itt vagyok melletted!
-Köszönöm! Köszönök mindent és, hogy vagy nekem!
-Szeretlek! De most az a legfontosabb, hogy rendbe légy!
A pirulát elfogadta, s teste visszahullott a puha matracra. Én is lefeküdtem, és már meg is kaptam az élő kispárna szerepét! Már csak az édes szuszogása hallatszott a sötét, egyedül a hold tört fénye által megvilágított szobában.

⚽️⚽️⚽️

Reggel megkönnyebbültve vettem tudomásul, hogy Ney láza teljesen megszűnt. Arca kisimúlt, mintha a világ összes problémája hirtelen köddé vált volna. A konyhába indultam a reggeli kávéért, majd a keserű, de mégis édes nedűt a szervezetembe juttatva, egy fokkal máris éberebb lettem. A reggeli zuhanyzás után, egy egyszerű testnadrágot vettem fel, Kedvesem pólójával. Nekiálltam a reggeli készítésnek. A szokásos pirítós mellett, most egy forró tea mellett döntöttem. Elkapott a szívroham, mikor hirtelen karok fonódtak a derekam köré, ezzel rendesen megugrasztva engemte . Neymar egy hosszú, reggeli csókkal köszöntött, majd el is foglaltuk a mahagóni asztalhoz tartozó székeket.
Ma lazulós, otthon pihizős napot terveztünk, Davi Lucca társaságában. A szőkeség fél órán belül az ajtóban toporgott, majd mindkettőnket megölelt. Egész nap süttettük a hasunkat, medencéztünk és persze rengeteget nevettünk. Örülök, mert ha nem is tűnt el Neymar fejéből az aggodalom és a rettegés foszlánya, talán kis ideig el tudtuk feledtetni vele. A őszinte mosolya is hasonlóról árulkodott.
Miután kefektettük 9 körül Davi-t, Ney egy vörös rózsát és egy apró ajándékdobozt adott át. Először értetlenül néztem, majd el is szégyelltem magam, hiszem ma vagyunk fél évesek. Nem nagyon ünnepeltünk a szülinapomon kívül semmit, de a kapcsolatunk, megérdemelt ennyit. Igaz nem volt elmélyítve még, miattam nem, de nem akartam semmit elsietni! Könnyekkel küszködve öleltem magamhoz a Barátom, majd csillogó szemmekkel néztem, a gravírozott ezüstláncot. Nem holmi nyálas szöveg volt, egy régebbi poén, amitől 1000%, hogy ő jut az eszembe.
Most én csókoltam meg és éreztem, hogy most jött el a megfelelő pillanat!
És ez az éjszaka, ami a csókokon és érintéseken kívűl, csak a szeretetről szólt, nem tartozott rajtunk kívül senkire. Megérte várni. Büszkén tudom kijelenteni, hogy 18 évesen, csalódások nélkül adtam oda magam a szerelmemnek! Mosolyogva hajtottam álomra a fejem, az eseményeken gondolkodva. Nem tudom, hogy érdemeltem ki, de nagyon hálás vagyok az Istennek az életemért! Hiszen hiába nem tökéletes, de az enyém és boldog vagyok Neymar-ral és Davi-vel, aki hiába nem az én kisfiam, de lassacskán magaménak érzem!

Sziasztook! Elnézést kérek a lassúságomért, de bele kell rázódni a suliba! Remélem elnyeri a tetszéseteket ez a rövidke rész!
Puszi: Zita💘

Váratlan egybeesésOnde histórias criam vida. Descubra agora