Reggel a telefonom pittyegésére keltem. Fáradtan átnyúltam az éjjeli szekrényhez, lehúztam a töltőről és feloldottam.
Ney: Szia Szépség! Egy óra múlva várlak a házatok előtt! Legyél csini!
Basszus! Gyorsan válaszoltam és mentem is reggelizni. Miután bezabáltam, rohantam a gardróbomhoz kiválasztani a megfelelő ruhát:
A következő állomásom a fürdő volt. Lezuhanyoztam, sminkeltem és megcsináltam a hajam:
Mire mindennel végezem, meg is hallottam a tipikus két dudaszót. Bedobáltam a táskámba a szükséges dolgokat, felkaptam a telóm és már a kint is voltam.
Neymi két puszival köszöntött, s miután elhelyezkedtem felvont szemöldökkel nézett rám.
-Megkérdezhetem a Kisasszonyt mi az a becenév a neved helyett? Reggel időbe telt megtalálni.
Ezen csak kuncogtam egy sort és megvontam a vállam.
-Merre is megyünk? Még a végén kiderül, hogy csak elraboltál és eladsz sexrabszolgának - néztem rá komoly fejjel, de a végét elnevettem
-Egy ilyen csodát mint Te nem adok oda csak úgy. egyébként beugrunk a starbucks-ba és utána meglepiii - húzta el a végét
-Okiii - utánoztam gyerekesen.
Ezen röhögtünk egy jót és be is kanyarodtunk a legközelebbi starucks-hoz
Nem tudtam pontosan merre megyünk, de az útból rájöttem, hogy a külvárosba. Ez a gondolatmenetem sikeres volt, ugyanis a város szélén lévő vidámpark előtt állt meg a kocsi. Mikor kiszálltunk, rögtön Neymar nyakába ugrottam.
-Mi van? Csak nem tetszik? - kérdezte mosollyal az arcán, miközben a szemöldökét vonogatta
A látványon nevetnem kellet, és csak egy arcra puszival válaszoltam.
Mikor bementünk, el sem tudtam dönteni, mit csináljunk először. Felültünk az óriáskerékre, dodgem-eztünk, és még rengeteg mindenre felültünk. Amikor leszálltunk a hullámvasútról, konkrétan fájt a fejem, a sok sikítástól.
-Kérsz valamit?
-Vattacukiii - vigyorogtam megállás nélkül
-Igenis - tisztelgett amitől nekem csak még jobban nevetnem kellett
Miután kikértük a ragacsos finomságot, egy padra ültünk le, ahonnan rögtön kiszúrtam a hatalmas méretű plüssállatokat.
-Neymi nézd - mutattam a megfelelő irányba - dobsz nekem?
-Persze gyere!
Mindet eltalálta, így választhattam is. Természetesen unikornist kértem, amit ha a kezembe fogtam, akkora volt mint én.
Mivel már hulla voltam, megkértem, hogy induljunk haza. Az útból nem emlékszek semmire, csak, hogy egy erős kéz felemel, bevisz, majd egy pihe-puha ágyra rak. Ekkor már félig fent voltam, de nem nyitottam ki a szemeimet. Hallottam, ahogy Ney motyog nekem:
-Nem tudod, milyen csodálatos vagy. Amikor a közeledbe vagyok, elfog egy érzés, amit nem tudok mihez hasonlítani. Soha nem éreztem még ilyet, de nagyon csodálatos érzés. Hope, bár ezt nem hallod, és nem tudom lesz-e bátorságom valaha is bevallani, de kibaszottul beléd szerettem.
Ennél a mondatnál, már sírtam. Nem tudtam mit mondani, de az ajkaira tapadtam, ezzel tudtára adva, hogy mindent halottam
-Én is szeretlek!
Most Ő csókolt meg. Az édes ajkaitól nehezen váltam el, majd zihálva dőltem be az ágyba. Éreztem, hogy az izmos karok átfonják a derekam és mosolyogva aludtam el.
Hát ez lenne az új rész, remélem elnyerte a tetszéseteket!
Puszi: Zita
YOU ARE READING
Váratlan egybeesés
RandomA 17 éves Hope nem egy átlag életet élt. Szülei munkája miatt rengeteget költöznek. Egy újabb költözés, de vajon ez is csak pár hónapig tart? Vagy végleg letelepszik a család? De, hogy kerül bele a világhírű Neymar da Silva Santos Junior? Neymar...