Trecutul..

887 39 4
                                    

Bună ! Mă numesc Emma și am 15 ani , locuiesc într-un orășel din New York cu mama și pisicuța mea pe nume Muffin. Ne-am mutat acum 7 luni deoarece au fost mari probleme în familie .. părinții mei sunt divorțați ... Uneori mă simt sigura chiar daca am un frate mai mare , el nu a petrecut prea mult timp cu mine , cred că nu și-a dorit prea mult o surioară . Părinții noștri nu au fost mereu prezenți în viața noastră pentru că lucrau mereu și de aceea eu și fratele meu am crescut cu bunicii, de fapt bunicile.... Dar din nefericire am crescut separat , eu am crescut la bunica din partea mamei , fratele meu  Elliot a crescut cu bunica din partea tatălui și din acest motiv noi nu avem foarte multe amintiri împreună ... Acum e prea târziu să ne facem deoarece timpul a trecut și el a plecat din cuibul părintesc , acum e departe , plecat din țară la muncă ... Eu am rămas singură deoarece bunica m-a părăsit la vârsta de 6 ani ,fiind răpusă de cancer 😞.. când a plecat de lângă mine am fost tristă .. ea îmi era FAMILIA .. cu ea am cele mai multe amintiri , ea m-a învățat primii pași , primele cuvinte, prima poezie , m-a învățat ce înseamnă respectul și că e important să nu minți ... A fost și a rămas modelul meu in viața ... A fost cel mai bun om pe care l-am cunoscut și datorită ei sunt cine sunt acum !
....
Au trecut 9 ani de atunci .. rănile s-au vindecat dar chipul ei a rămas veșnic într-un micuț colt din interiorul meu , așezat cu grijă acolo une nici trecerea timpului nu-l poate șterge ..In inimă!
....
Am trecut prin multe de atunci .. am trecut prin prima iluzie a dragostei , am trecut prin experiența primului sărut , am trecut prin dezamăgiri dar și fericiri ....

Un nou început..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum