Micuța prințesa

190 14 2
                                    

Emma:Dă-mi drumul ,te rog!
James:Ți-a zis ceva ! Fă bine și ascultă!
???:Tu ce cauți aici ?
James:Îmi pare bine de cunoștință.. sunt noul tau frate ..
???: Tată, serios? De ce nu am știut că o să am un frate vitreg?
Bill:Afli acum dragă Kayll ..
Kayll:Fie cum vreți voi , oricum vă urăsc! (Spune și o împinge pe Emma in James cu putere)

Emma era în brațele lui James dar totuși cu privirea spre Kayll care o privește o secundă foarte răutăcios și cu sete de răzbunare .. După câțiva pași ai lui Kayll ,acesta își intoarce iar privirea crezând că nu mai e privit de cei din jur dar e observat de Emma ... De data asta o privește trist și îndurerat.. părea că îi pare rău ... Când Kayll a observat că Emma il privește cu ochii mari și temători dar totuși cu o privire care reflectă starea ei de confuzie ,acesta zâmbește forțat intr-un colț...

James:Ești bine?
Emma:Ââ ,ce?
James:Ești bine? Te-a lovit?
Emma:Nuuu... Sunt bine..
Bill:Îmi pare foarte rău dar fiul meu este cam greu de abordat..
James:Nu vă faceți griji..
Britney:Haide draga mea, hai sa bem un ceai să treci mai ușor peste..
Emma: Mulțumesc Bry , vin imediat ..
James:Eu mă duc să vorbesc cu Kayll..

Emma merge la baia din camera lui James și își face rutina... În camera de lângă, era Kayll. Emma e in baie dar aude vocea lui James..

James:Îmi pare rău ,ok? ...
Kayll: Pleacă!
James:Înțeleg că mă urăști dar treci peste ,ok? Eram mic , nu am conștientizat ...
Kayll:Ti-am jurat răzbunare!
James:Știu.. dar te rog , nu o amesteca pe Emma in asta .. e între noi!
Kayll:Nu o s-o fac .. dar jur că o să destram cumva familia asta!
James:Ce vrei sa fac ? Fac orice doar iartă-mă și hai sa ne prefacem macar că suntem frați..
Kayll:O să mă gândesc..

Se aud pașii lui James ieșind din camera lui Kayll... Emma iese din baie și se îndreaptă spre bucătărie dar pe drum se oprește în fața ușii camerei lui Kayll..

Perspectiva Emmei
Mă întreb ce a fost cu acea conversație.. și de ce Kayll suferă... Ce s-a întâmplat între cei doi? ...

Mă așez rezemată de ușă și mă gândesc ... As vrea sa intru in camera lui Kayll pentru a obține niște răspunsuri dar îmi e teamă .. îmi e teamă să nu mă urască. Nici macar nu știu de ce vreau sa fiu prietenă cu el ... Mereu s-a comportat ca un adevărat prost și nu doar cu mine .. Mă las purtata de gânduri până când aud
*POC.. URASC VIATA ASTA! TE ROG .. VREAU SĂ TE INTORCI MAMĂ..TE ROG!*
Erau vorbele lui Kayll ..a spus totul cu o voce foarte tristă .. cred că plânge.. mă ridic de jos și sunt pregătită să intru în camera lui, ating clanța foarte timidă și emoționată ..
Emma:Auch..(zic aproape țipând)
Kayll: Stt! Nu am vrut..te rog nu striga!(spune uimitor de repede și parcă speriat , ținând mâinile sus de parcă l-a prins poliția)
Emma: Bine..
Kayll:Ce cauți aici?
Emma:Ââ..pai..eu.. mă duceam sa..la ceai și tu..ăă.. da...deci...pa! (Spune și vrea să plece)
Kayll:Nu..nici sa nu te gândești! (Spune și o apucă de braț aproape brutal și o trage in camera lui)
Emma: LASĂ-MĂ!(țipând)
  Kayll speriat o strânge mai tare de braț și o lipește de ușă în timp ce Emma țipă..
Kayll:Taci! Te rog taci! (Și îi pune mana la gură)

Emma privea speriată fix in ochii lui Kayll care era foarte speriat .. după câteva momente de tăcere ..
Kayll:Îți dau drumul,ok.. și nu mai țipi..te rog..
Emma:(Dă afirmativ din cap)
Kayll: Bine..deci de ce ai venit aici? Ce vrei?
Emma:Tu m-ai tras aici!(spune răstit)
Kayll:Stt! Te rog..nu ridica tonul..
Emma: Bine..
Kayll: Atunci pleacă..(spune trist , stând cu spatele)
Emma:Nu..eu de fapt..
Kayll:Ce? Nu-mi spune că ai venit aici să-mi zici că mă urăști!( Spune cu un ton puțin ridicat și cu o micuța doză de nervi)
Emma:Nu.. calmează-te..eu nu te urăsc..
Kayll: Minți! Ieși afară!
Emma: VREAU SA FIM PRIETENI !(spune răstit)
Kayll:Ti-am zis sa ieși!(spune și o da afara din cameră)
Emma:OHM..NU TE INTELEG UNEORI!(spune răstindu-se la ușă)
Kayll: PLEACĂ!
Emma:PA!

Un nou început..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum