James:E una și pentru tine..
Emma: Pentru mine?
James:Da!
Emma:De la tine?
James:Nu .. e de la tata, e oarecum moștenire...
Emma:De la ..T-tatal tău?(spune cu o voce tremurândă)
James:Când eram micuț ,tata a pus un plic printre aceste amintiri ... Mi-a zis să nu deschid plicul .. mi-a zis sa il dau persoanei iubite. Cred că îți aparține..
Emma: James dar dacă nu e așa? .. dacă nu e pentru mine?
James:Cu siguranță e !
Emma: Bine, pai ... Sa-l căutăm!Au trecut câteva ore de când căutăm acel plic dar fără rezultat..
Emma: Mă dau bătută!.. nu e aici..
James:Dar sunt sigur că aici e ..
Emma:Mai căutăm și mâine , e deja ora 2 și noi nu am împachetat nimic ..
James:Ai dreptate , hai sa împachetam..La ora 5 am terminat și noi de împachetat toate lucrurile și hainele lui James ..
Emma:E deja dimineață , soarele aproape răsare..
James:Ești obosită?
Emma: Surprinzător dar nu , de ce întrebi?
James:Hai să-ti arat ceva ..
Emma: Bine..
James:Închide ochii ..
Emma: Îi țin închiși!
James:Nu pândesti ,da?
Emma:Da!
James:Ai grijă .. sunt scări..
Emma: Bine..
James:Am ajuns.. ești pregătită?
Emma:E frig..
James: Privește...
Emma: Wow..Eram deasupra blocului și soarele rasarea sub privirile noastre.. peisajul era minunat , in jur era liniște și orașul era încă plin de luminițe... Mai privesc puțin în jur dar observ îngrozită că sunt la marginea blocului și mă sperii foarte tare deoarece și cea mai mică adiere de vânt ar putea să ne zboare de pe bloc ..
James:E ok.. te țin..
Emma:Faci asta des?
James:Ce?
Emma:Privești răsăritul..
James:De cate ori am ocazia..
Emma:E așa f-frumos..Dar-r..(spun tremurând din toate încheieturile)
James: Ohh, Uite..(și îmi dă hanoracul lui)
Emma: Mulțumesc.
James Hai in casa.. se luminează mai bine și nu vreau sa te vadă toți îmbrăcată în tricoul meu ..
Emma:De ce? .. nu îmi stă bine?(întrebând tristă și confuză)
James: Ba îți stă foarte bine.. dar vreau să mă bucur doar eu de tine îmbrăcată așa..(spune cu o voce drăgălașă)
Emma:Pai hai.. poate reușim să mai adormim ..
James: Haide..Intrăm în casă și James merge până la baie sa se îmbrace în pijamale... Eu fug repede in cameră și mă așez în pat infofolindu-ma cu tot ce am găsit.. Între timp vine și James care e îmbrăcat doar cu niște pantaloni scurți
James:Îți e frig tare?
Emma: D-da.. (spune tremurând)
James: Off.. caldura e pornită și în casa e foarte cald..O sa te încălzești..(spune și o sărută pe frunte de noapte bună)
Emma:Ești așa cald..vino aici
James: Sigur ? O sa ne îngrămădim..
Emma:Nu contează!James se așează lângă Emma încercând să nu o deranjeze prea mult ..
Emma:Ești atât de cald (atingând abdomenul lui James)
James:Pai mie nu-mi e frig..
Emma: ObservMă dau mai aproape de James să mă încălzesc mai repede dar nu stau comod..
Emma: James..
James:Da?
Emma:Nu stau bine.
James: Hmm (foindu-se puțin)
Emma:Acum e mai bineStăteam cu capul pe pieptul său și cu o mâna pe abdomen .. mă culcusesc mai bine și adorm imediat ..
*După 3ore*Cioc-cioc! !
Eu mă trezesc speriata ..
Emma:James..
James: Dormi..
Emma: James! A bătut cineva la ușă!
James:Și ce? .. e oricum prea devremeCioc-cioc!!
Emma:Du-te sa vezi cine e!
James:(Zzz)Îl împing pe James cu picioarele si el cade din pat
Emma: Du-te!
James:Bine, gata.. gata! Mă duc !James pleacă la ușă și eu îmi trag patura peste cap și adorm la loc..
???:James Ross?
James:Da..
???:Am fost trimiși să ducem niște bagaje la locuința lui Bill Cullen
James: Aaa.. da.. pai sunt in cameră , mergeți și le luați dar faceți liniște..???: Desigur
James: Mă îmbrac și vin și eu , ok?
???:OkJames se îmbracă și pleacă o dată cu echipajul trimis de Bill.
*După încă 5 ore*
Emma:Mmm.. James!?
....Emma:James! JAMES! (Căutând prin casă)
Mda.. se pare că sunt singura.. Mă îmbrăcat și eu cu același rochiță și cu pantofii mei enervanți. Sper doar sa nu-mi rupt gâtul .. După ce mă aranjez dau sa plec dar ce sa vezi.. usa era închisă!
Emma:Hai mă.. serios? Ghh.. trebuie sa ies de aici cumva.. o da, telefonul!Scot telefonul și observ că e închis. Încerc cu disperare sa-l deschid dar bateria a murit..
Emma: Gândește.. gândește ..
Subconștientul:Sari pe geam!
Emma:Sunt la etajul 3 ! Înțeleg că mă urăști dar chiar nu vreau sa mor!
Subconștientul:Atunci descurcă-te!Emma: Hmm.. o agrafa! Da! Bună idee. Ce bine că am mereu agrafe la mine in geantă!
Scot o agrafa și încerc să deschid ușa , după 30 de minute reușesc să ies și mă îndrept spre un taxi.
Emma:E liber?
Taximetrist:Da!Unde vreți să vă duc?
Emma:Âââ(nu știu adresa lui James...Ahh)
Taximetrist:Deci?
Emma: Strada Licurici nr34(adresa mea)
Taximetrist: dar e după colț..
Emma:Cu aceste tocuri nu pot sa merg!
Taximetrist: Mă scuzați dar consum combustibil degeaba!
Emma:Hmm!(furioasă) du-ma mai repede acasă!
Taximetrist:Nu domnișoara! (Și mă scoate din mașină)Minunat Emma! .. acum ce o sa fac?..
Încep să merg înjurând în gând acel taximetrist afurisit.. si la un moment dat..Buff..
Emma: Auch..
Da.. și mai frumos , se putea sa nu se rupă tocul .. fantastic! Îmi dau jos pantofii și calc cu grija apoi ,fiindcă pe jos sunt foarte multe pietricele ascuțite..
*La James acasă*
James:Heii.. am ajuns!
Bill:Bine ai venit!
Britney: Întră dragul meu..
James: Bine
Britney: Draga dar Emma unde e?
James:EMMA!(Spune punându-si mâinile în cap)
Britney:Ce e cu ea ?
James:Nimic mamă, trebuie sa plec .. (Si pleacă foarte grăbit)James urcă in primul taxi găsit și pleacă spre vechea lui locuința..
Cum sa o uit pe Emma așa în casă.. ahh.. o sa fie foarte supărată! ..
James:Putem merge mai repede?
Taximetrist:E trafic..Nu putem!
James:Bine atunci poftim!(Și îi aruncă niște bani taximetristului)James începe să alerge printre mașini dar obosește și se oprește în fața unui magazin.. după ce își trage sufletul vede că afară a început să plouă..
James: Mă scuzați, vindeți și umbrele?
Vânzătoarea:Da
James: Vreau una!
Vânzătoarea : Poftim
James plătește și alergă iar dar vede ceva albastru în depărtare.. era Emma!*Înapoi la Emma*
Perfect.. sunt udă din cap până-n picioare.. pantoful mi s-a rupt .. și Will nu e acasă.. la naiba! De ce mi-am uitat cheile la James? .. Ahh..*Fulgeră și tună*
Emma:Off.. Nuu.. nu acum ! James unde ești când am nevoie de tine? (Stand pe o bancă privind spre cer)
James:Aici!
Emma:James?
James:Cine altcineva?
Emma:Sunt supărată pe tine!
James: Știu..Îmi pare rău...
Emma: Uită-te la mine! ... Sunt udă și pantofii mei mă urăsc , la fel și taximetriștii! ..
James:Hihi.
CITEȘTI
Un nou început..
Teen FictionPovestea aceasta prezintă viața unei fete de 15 ani care reușește să treacă peste aproape toate obstacolele vieții , reușind asta in ciuda firii ei și a răutăților din jur! Daca vrei sa descoperi mai multe citește povestea ...