Vise..

494 28 1
                                    

Am coborât din autobuz și m-am îndreptat spre casă. Mergeam foarte repede pentru că era frig și întuneric . Când am ajuns acasă , m-am dus direct in baie și m-am scufundat în apa fierbinte și plină de spumă .. stăteam și reconstituiam această zi care a fost minunată ..

Emma:"-Mi-am făcut prieteni noi , am zâmbit pentru prima oară după mult timp de singurătate "

Subconștientul:"- Și cum te simți acum?"

Emma:"-Pe bune? Acum apari și tu?"

Subconștientul:" Da! Mereu am fost aici pentru că tu ai mereu nevoie de mine! "

Emma:"-Nu recunosc nimic!😣"

Subconștientul:" Acum de ce plângi?.."

Emma:"- Ce? Nu plâng!
(Pun mana pe obrazul meu și chiar erau lacrimi .. hmm, ciudat .. )
"-Ohh .. chiar așa e.. dar de ce?"

Subconștientul:"- Ești fericită ! De aia plângi ! Acum trăiești cu adevărat!"

Emma:" -Ce? Adică cum? Până acum nu am trăit sau ce? "

Subconștientul:"- Nu dragă! Nu ai trăit ... Tu doar ai existat ! "

Emma:"- Hmm .. dar nu înțeleg .. explică.."

Subconștientul"....."

Emma:" -Gata? Nu mai răspunzi?"

Subconștientul:" ...."

Emma:" Bine atunci! 😤 .. pot sa-mi dau seama și singură!"

Ma ridic din cadă și mă clătesc , mă îmbrac repede in pijamalele mele cu ursuleți și fug in pat! Mă uit pe pereți ..Pe tavan dar nimic .. mă plictisesc ..

"Ring-ring .. "

Am primit mesaj .. hmm cine se gândește oare la mine? Mă ridic ușor din pat și încep sa-mi caut telefonul printre​ cărțile de pe birou
"ring-ring"
Mă uit sub cartea de matematica și il găsesc .. hmm deci cine nu are ce face la ora asta?
Număr privat :" ce faci ? "
Număr privat:" heei păpușă! Nu răspunzi? "
Emma:" cine ești?"
Număr privat:" nu contează cine sunt , vreau sa-ti zic că te-am văzut la liceu cu Cora și că mi-ai părut drăguță . Ești colegă cu ea?"
Emma:"- Da , suntem colege! Acum pot sa știu și eu cu cine vorbesc? "
Număr privat:" Nu , nu acum . Ne vedem mâine păpușă, acum treci la somn că mâine nu vreau sa te vad cu cearcăne "
Emma:" Mda , bine ! Pa!"

Hmm! Ciudat .. cine era ăla? Si de unde are numărul meu? .. Îmi pun așa multe întrebări și adorm adânc și cad într-un vis
" E ora 13-55 și întârzii la ore , am prima oră cu doamna Olga , profesoară de matematică .. dacă nu ajung mai repede o să primesc absența și un mare 2 😫 , pun repede câteva cărți și câteva caiete in ghiozdan , pun repede ceva pe mine și încep să alerg spre liceu ... Mai am 4 minute sa ajung , sunt moartă! Nu am timp sa ajung 😖. Alerg printre mașini ca sa ajung mai repede la autobuz dar alunec deoarece ploua ... Cad intr-o baltă dar mă ridic repede in picioare și privesc înainte ! O mașină se apropia de mine cu o viteză foarte mare , eram speriată și priveam cum luminile mașinii se îndreptau spre mine ... Nu mă puteam mișca .. am închis ochii și am auzit un strigăt:" Ai grijă!" ... Am simțit cum 2 mâini reci mă cuprind și mă aruncă din fața mașinii .. mă țineam strâns de acea persoană , și de o dată BUF .. am ajuns in altă baltă dar nu simțeam nimic ud sub mine dar acel zgomot ... Deschid ușor ochii și văd că sunt în brațele cuiva , încerc să privesc acea persoana dar mă strânge în brațe și mă lipește de pieptul lui .. mmm.. îi simt parfumul .. inima mea care până atunci bătea foarte tare din cauza fricii ,acum bătea normal .. Incercam sa mă eliberez din acea îmbrățișare dar fără rezultat .. atunci am spus în șoaptă :" Mulțumesc că m-ai salvat.." dar primesc un răspuns:" Nu mulțumi ! Te rog sa ai grijă ! Nu vreau sa rămân fără tine! "
Vocea lui era așa caldă , ma liniștea fiecare cuvânt rostit ... Mă ținea strâns de talie cu o mâna ,iar cealaltă îmi mângâia chipul ... Ridic privirea și dau de ochii lui de-un căprui închis .. puteam sa privesc acei ochi fără oprire ... Mă pierdeam in ei .. Se ridică cu mine în brațe ,mă pune jos după ce se asigură că pot să stau în picioare, ma așează puțin și mă sărută pe obraz apoi se îndepărtează de mine cu pași mici .. alerg spre el și îi pun mana pe umăr , vreau sa-l întorc .. sa-i privesc chipul .. Vreau sa știu cine e acea persoana .. se întoarcere la mine dar nu putem sa-i văd chipul .. imaginea era ștearsă , devenea tot mai neclar totul până când a dispărut ...."
Mă trezesc din acel vis , mă uit la telefon ..E ora 3:20 .. huu, mai bine mă culc înapoi .. mă tot foiesc dar nu mai găsesc nici o poziție comodă de dormit .. uff.. după aproape o oră reușesc să adorm ...

Un nou început..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum