Inceputul liceului..

692 30 2
                                    

Sensibilă , tăcută, firavă, încăpățânată și alintată uneori , dar totuși capabilă să înțeleg problemele oamenilor , cu o timiditate infinită în prezența necunoscuților , un copil cu bun simț care își depășește orice frică și își calcă pe orgoliu când e vorba de familie și prieteni ...
Mereu am avut o privire pierdută , tristă , priveam infernul din jurul meu și mă țineam strâns de ceea ce oamenii normali numesc 'speranta' , speram sa nu cad în acel infern , speram să trăiesc fericită alături de cei dragi care în acel moment nu mai erau cu mine ... Când am început liceul , totul era schimbat .. toți cei dragi mie până atunci aveau pretenții , aveau așteptări ... Mă întrebam "de ce?" ,"ce se întâmplă?" ...Dar nimeni nu-mi răspundea , eram singura printre sute de priviri reci care așteptau ceva de la mine .. dar ce? Ce vor toți de la mine?... Eram o străină .. Eram ca un copil mic , mă temeam de tot ce însemna nou ...Totul se petrecea foarte repede și nu aveam timp să înțeleg ce se întâmplă în jurul meu .. Oraș nou , casă nouă , oameni noi ... Nimeni nu mă cunoștea ..Toți mă priveau ciudat , mă simțeam incomod sa privesc oamenii în ochi așa cum eram obișnuită de bunica ... Nici măcar mama nu mă mai privea blând cum o făcea de obicei , aștepta și ea acel "ceva" exact ca toți ceilalți și asta nu mă făcea decât să o consider o simplă străină ...
Nopțile nedormite se făceau din ce in ce mai multe .. incercam sa-mi răspund singură la miile de întrebări pe care le aveam dar nu am reușit ... Plângeam și asteptam sa se întâmple acel "ceva " pe care toți il așteptau ...
În tot acest timp de așteptare , copii din clasă se cunoșteau între ei ... Păreau fericiți ...
Stăteam în banca mea și vorbeam cu mine in gând..
-Eu: " Eu de ce nu sunt fericită?😞"

-Subconștientul :" De proastă ! Ești prea timidă! Tu chiar nu observi cat de diferite sunt fetele din liceu față de tine? "

-Eu: " Și ce trebuie sa fac? Ce vrei de la mine? Să mă schimb? Să pretind că sunt altă persoană? ...Asta o fac doar cei cu probleme mentale!"

-Subconstientul:" Eu te pun sa te schimbi? Nu , nu te pun ! Și despre ce probleme mintale vorbești? Doar tu ești aia care vorbește singură cu subconștientul tău ! Cred că ai nevoie de prieteni!"

-Eu: " Prieteni? Nu! Nu am nevoie! O am pe Ivy .. nu am mai vorbit cu ea de mult ..Mă întreb ce mai face ?!"

-Subconstientul: " Ivy? Mucoasa aia mica !? Cred că te-a uitat! Hai , fă-ti prieteni noi ! "

-Eu :" Nu vreau !"

-Subconstientul:"......."

-Eu:" Gata? Acum taci?"

-Subconstientul:"......"

-Eu:" Chiar cred că am nevoie de prieteni ... Da! Chiar am .. acum e oră , in pauză o sa-mi salut colega de bancă! Da , asta o să fac 😣😲😧😧"

Rig-rig ..

Eu:" E pauză , acum e momentul! Hai Emma! Poți să o faci ! Trage aer in piept și vorbește cu ea!"

....
Emma: -Bu..buna..
Colega:...
Eu:" ahh.. așa încet? Pe bune? Cred că mai tare se aude cum pășește un purice .. mai încearcă o dată! "
Emma: -Buna!
Colega: -oh , bună! 😀
Emma: - Ce..ce faci? ( Off..Era greu .. se uita la mine așa frumos.. arata minunat , e frumoasă ..Are ochii verzi și un par brunet ,lung ... E foarte frumoasa )
Colega:- Bine! Aș vrea mă merg la magazin, nu am mâncat nimic azi ..
Emma: -Aa..😶 ( mă întreb dacă zice asta ca sa scape de mine ..Poate că da.. )
Colega: - Tu ai mâncat ceva azi? Te văd puțin palidă ... În ora părea că te certai cu cineva ! Ai vrea sa mergi cu mine să cumpărăm ceva?
Emma: -Ohh.. n.nu am mâncat , dar vin cu tine ( ooo Doamne , a vorbit cu mine! Yee )
Colega:- Eu mă numesc Cora , tu cum te numești?
Emma: -Emma ( spun și zâmbesc larg .. sper să nu se sperie de zâmbetul meu ..😫)
Cora: -Woow! Ce frumos zâmbești!
Emma: -M.multumesc ( atunci ridic capul din pământ și mă uit la ea .
Cora:- Ești foarte frumoasa ! Știai?
Emma:- ... Âââ , glumești? Frumoasă? Eu? Oare se simte bine? Cred că are febră ... Unde vede ea frumusețe? În părul meu retardat de culoarea pământului? La ochii mei ciudați? La fața mea ovală ... Nu înțeleg 😕)
Cora:- Nu ! Nu glumesc ! Ești foarte frumoasa! Ai un par minunat , e des și are reflexii aurii în bătaia soarelui , ochii tai ciocolatii sunt foarte frumoși și zâmbetul tău e frumos! Ești foarte frumoasa !
Emma:- Mulțumesc mult .. și tu ești frumoasă ! 😁😀😄
Cora: -Multumesc !
În tot acest timp în care am vorbit cu Cora am mâncat și ne-am întors înapoi în clasă .. acolo Cora mi-a făcut cunoștință cu colegii care nu erau așa rai... M-am împrietenit și cu Alia , fata care sta in spatele meu ! E foarte de treabă !
...
La sfârșitul orelor , in statie m-am întâlnit cu Aby .. o alta colegă ! Am luat același autobuz ... Și ea e drăguță !Sper să ne înțelegem bine 😊

Un nou început..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum