Καθως εβλεπα teen wolf είχα μήνυμα στο κηνιτο και ηταν απο τον Κυριακο.
ελεγε το εξής: καρδια μου κατι δεν παει καλα τελευταία σε παρακαλώ πες μου τι σε απασχολεί.
Τοτε καθησα και σκεφτηκα τον τροπο που του φερωμε και σκεφτηκα ποσο ηλίθια παιζει να ήμουν! Σοβαρα τον κοροΐδευα κανονικότατα . Αυτος με αγαπαει και μου συμπαραστεκετε και εγω του το ανταποδίδω γραφοντας τον. Δεν θα αντεχα στην ιδεα να τον χασω και τωρα καταλαβα πως ειναι ο μοναδικος για εμενα . Τον αγαπάω και ας πονει η αγαπη, για εκείνον ολα τα ρισκάρω . Τοτε σκεφτηκα να του πω την αλήθεια , δεν κανει να του κρατάω μυστικά. Ξερω θα με μισεί και δεν θα θελει να με δει μπροστά του αλλα θα του την πω τωρα παρα ποτε.
Πηρα το κινητό μου αποφασιστικά και του απάντησα το εξής: Μπωρεις να περασεις απο εδω ; εχω κατι να σου πω
Αμεσως μου απαντησε : σε 5 ειμαι εκεικαι πραγματι σε 5 ηταν εδω του ανοιξα και καθησαμε στο σαλονι.
Κ: λοιπον τι τρεχει ;
Μ: κοιταξε θελω να με αφήσεις να σου εξηγήσω και να παραμείνεις ψυχραιμος
Κ: εντάξει τωρα πες μου
Μ: Κυριακο οταν σου ειπα πως είχα διάβασμα και δεν μπωρουσα να παμε λουνα παρκ καλεσα τον Τεο και πήγαμε McDonald's οπου μηλισαμε και θυμηθηκαμε τα παλια και φιλιθηκαμε , ξερω ξερω μου ειπες να μην τον ξανα δω και εκανα ακριβως το αντίθετο αλλα θελω να με καταλάβεις ο Τεο ηταν η πρώτη μου αγάπη και τον εχασα εκει που δεν το περίμενα οποταν δεν προλαβα να το χωνεψω πως τελειώσαμε και ετσι οταν τον ξανα ειδα μετα απο πολύ καιρο αναμνήσεις μαζι του ξυπνισαν και ένοιωσα την ανάγκη να περάσω λιγο χρονο μαζι του . Αυτο με βοήθησε να καταλάβω πως εισε ο μοναδικος για μενα και οτι σαν και σενα δεν υπαρχει κανεις αλλος . Σημερα καταλαβα οτι σε αγαπω και δεν θα αντεξω στην ιδεα να σε χάσω . Σε παρακαλώ συγχωρα με σε παρακαλώ
Κ: εγω προσπαθησα να σου δειξω την αγαπη μου , προσπαθησα να είμαι πιστός σε σενα και να σου αποδείξω πως μπωρεις να μου εχεις εμπιστοσύνη ενω εσυ με προδοσες ; Η να το θέσω καλυτερα έβγαινες με τον πρωιν; Τωρα καταλαβες πως με αγαπας ; Αστο παει ειναι αργα πλεον με εχασες.
Μ: Κυριακο σε παρακαλω , σε παρακαλώ ελεγα μεσα στους λυγμους μου.
ο Κυριάκος πληγωμενος και με το δίκαιο του σηκώθηκε να φύγει αλλά τον τράβηξα απο το μπράτσο , δεν ξερω που βρήκα το θαρρος να το κανω αυτο εδω επρεπε να ντρέπομαι με αυτα που εκανα. Αυτος τιναξε το χερι του και εφυγε. εγω ανεβηκα πανω στο δωματειο μου εκλεισα τη πορτα και αρχησα να κλαιω . Δεν μου αξίζει ο Κυριάκος του αξίζει μια καλύτερη απο μενα και τωρα θαλασσα τα εκανα δεν θα τον ξανά εχω ποτε ξανα . Προδοσα την αγαπη του , κατι που φοβόμουν μην μου το κάνουν το εκανα εγω στο μοναδικο ατομο που με νοιαστηκε και αγαπω. Γαμώτο καλα να πάθω.
YOU ARE READING
"Friends"
Teen FictionΓειά σας λέγομαι Μαρία ένα από τα ποιο συνηθισμένα ονόματα το ξέρω χα χα. είμαι 17 ετών και πάω 3η λυκείου. Έχω 2 κολλητες την Βίβιαν και τη Χριστίνα και μην ξεχνιόμαστε έχω και έναν κολλητό τον οποίο αγαπώ πάρα πολύ , του έχω μεγάλη αδυναμία που το...