κεφ.4

312 15 0
                                    

Μ: τι προσπαθείς να μου πεις τώρα ; κολλητός μου ,δεν εισαι;
Κ: εγώ δεν σε βλέπω έτσι Μαρία...σε έχω ερωτεύτει , μ'αρέσεις , Σ'ΑΓΑΠΩ γαμώτο μου... τι δεν καταλαβαίνεις ; εισαι ξεχωριστή και κάθε μέρα όλο και ποιο πολύ σε ήθελα αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι γιατί εσύ όπως είπες και τώρα μόνο φιλικά με βλέπεις ..

μόλις μου τα είπε όλα αυτά δεν ήξερα πως να αντιδρασω , τι να πω και τι να κάνω.. δεν το πιστεύω νόμιζα πως και αυτός μόνο φιλικά με έβλεπε αλλά όχι .... δεν θέλω να τον πληγοσω αλλά μόνο φιλικά μπορώ να τον δω...
-------------------------------------------------
Κυριάκος pov:
όχι ρε γαμώτο έγινε αυτό που φοβόμουν τόσο καιρό της τα είπα όλα και τώρα προφανώς ούτε να με δει δεν θα θέλει...είμαι τόσο μαλάκας γιατί της το είπα έπρεπε να το κρατήσω για τον εαυτό μου έτσι δεν θα την έκανα να μην θέλει να με βλέπει.. όχ όχι δεν λέει τίποτα δεν με θέλει ....
-------------------------------------------------
μη ξέροντας τι να κάνω απλά έτρεξα και έφυγα...ναι τον άφησα εκεί χωρίς να του πω τίποτα
-------------------------

μόλις έφτασα σπιτι πήγα στο δωμάτιο μου ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και έβλεπα το ταβάνι καθώς σκεφτόμουν.. σκεφτόμουν όλα αυτά που έγιναν σήμερα ...
εντάξει σκέφτηκα να κάνω πως δεν συνέβικε τίποτα απλά θα του μιλώ όπως παλιά λες και δεν μου είπε τίποτα , ίσως έτσι θα μπορέσουμε να το ξεπεράσουμε και να γίνουμε όπως παλιά...
*ξαφνικά μπουκαραν στο δωμάτιο μου η Χριστίνα και η Βίβιαν*
Χ+Β: μας αγχωσες που χάθηκες ;
Μ: να καλέ κάτι συνέβικε και δεν ένοιωσα καλά
Β: μην μου πεις ξέρω... σε ενόχλησε που είδες τον Νικόλα να φιλάει την Ναντια...
Χ: ακόμη κολλημένη μαζί του είσαι? είναι βλακας κατάλαβε το δεν του αξίζεις.. μόλις έφυγες γελουσε λες και κατάφερε το στόχο του που σε έκανε να κλαψεις
Β: ναι προσπαθούμε να σου ανοίξουμε τα μάτια μην του δώσεις ευκαιρία να σε εκμετάλλευτει...
Μ:όπα όπα δεν έχει να κάνει με τον Νικόλα..εντάξει στην αρχή ίσως λίγο να είχε αλλά όχι πλέον δεν με νοιάζει ο Νικόλας κάτι άλλο έγινε ποιο μετά..
Χ+Β: τι εγηνε;
Μ:.....
Χ:μας έσπασες θα μας πεις η οχι;

"Friends"Où les histoires vivent. Découvrez maintenant