"Seni tatlı tüy yumağı!"
Gözlerimi devirdim. Yaklaşık yarım saattir salonda oturmuş Tiff'in Daisy'i severken türettiği cümleleri dinliyordum. Tiffany Daisy'e resmen aşık olmuştu. Onunla benden daha çok ilgilendiğini söyleyebilirdim.
Daisy'le geçirdiğimiz ikinci gündü. Bu da Harry'siz geçirdiğim iki gün anlamına geliyordu. Menajerimin dediğine göre kliple ilgili talebi onaylanmıştı. Bu da klibin çok yakın zamanda yayınlanacağı anlamına geliyordu. Bu iki gündür evden çıkmamış, bana denildiği gibi dikkat çekmemiştim. Harry'yle sadece telefonda konuşmuştuk.
Tiff Daisy'i severken türettiği kelimelerine yenilerini eklemeye devam ediyordu. Bense sessizce bacaklarımı sehpaya uzatmış kucağımdaki macbookumdan kendimle ilgili haberleri okuyordum. Kendimle ilgili yazılanları sıklıkla okumazdım. Daha doğrusu Harry'yle takılmaya başlamadan önce sıklıkla okumazdım. Bugün arama çubuğuna Lilly Jones ve Harry Styles yazmış çıkan sayfaların hepsini de yeni sekmede aç seçeneğine tıklayarak tarayıcımda açmıştım. Yaklaşık 30 tane site vardı. Bende sırayla okuyor, okuduklarımı kapatıp yenisine geçiyordum. Son okuduğum saçma yazıyı kapatıp yeni sekmeye geçtim. Habere göz attım.
Uzun süredir isimleri birlikte anılan Lillian Jones ve Harry Styles ilişkisi gittikçe karmaşık bir hal alıyor. İkili, sadece arkadaş olduklarını her fırsatta dile getirse de güvenilir bir kaynaktan aldığımız habere göre yeni bir aşk doğuyor gibi gözüküyor. Lillian Jones'un yakın bir arkadaşı yaptığı açıklamayla bu durum hakkında bizi bilgilendirdi.
"Hep birlikteler. Her fırsatta birbirlerini arayıp, durmadan mesajlaşıyorlar. Lilly'i daha önce hiç bu kadar mutlu görmemiştim. Durmadan Harry'nin ne kadar tatlı olduğundan bahsedip duruyor. Onun için çok mutluyum"
Ne diyelim... Umarım 'arkadaşlıkları' hiç bozulmaz. Çiftimize mutluluklar diliyoruz...
"Ne?!" dedim baya sesli bir şekilde. Kaşlarım çatılmıştı. Gördüğüm en doğru söylentiydi.
"Neler oluyor?" dedi Tiff.
"Sen hiç röportaj verdin mi?" dedim bakışlarımı Tiff'e çevirdim. Kafasını iki yana salladı.
"Röportaj vermeyeceğimi biliyorsun. Gazetecileri sevmiyorum" dedi, yüzünü buruşturdu.
"O zaman bunu kim söyledi"
"Neyi?" dedi Tiff. Daisy'i yere bırakıp oturduğu yerden kalktı. Başını uzatıp macbookumun ekranına baktı.
"Bu" dedim parmağımla ekrandaki haberi gösterip. Kısa sürede okuyup geri çekildi. Kaşları çatık, bana bakıyordu.
"Kim söylemiş olabilir?" dedim.
"Yalan haberdir Lilly. Biliyorsun gazeteciler uydurmayı sever" dedi omuz silktikten sonra. Haklı olabilirdi.
"Ama doğru, Tiff" dedim kaşlarım havada.
"Sadece denk gelmiş" dedi omuzlarını tekrar silktikten sonra. Az önce kalktığı yere geri oturup Daisy'i ön patilerinden tutup kendine çekti. Konunun üzerinde daha fazla durmadım. Sekmeyi kapatıp başka bir habere geçtim. Facebook fan sayfalarımdan birinde paylaşılmış bir videoydu...
Harry, Lilly Hakkında Konuştu yazısının altında bir video vardı. Oynat tuşuna basıp yüklenmesini bekledim.
Programın sunucusu "Evet, kimler sahipli bakalım?" dedi abartılı bir kahkaha attıktan sonra. Zayn, Louis ve Liam ellerini kaldırdı.
"Siz ikiniz hala boştasınız ha? Hala şansınız var kızlar" dedi saçma gülümsemesiyle kameraya dönüp. Çarpık bir şekilde gülmeye çalışırken suratını tanımlanamayacak bir hale sokmuştu. Bu adam kendini çekici mi sanıyor? Agh! Çocuklar birbirlerine 'ayıp olmasın gülelim bari' bakışlarını attıktan sonra kıkırdadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars Dance (Düzenleniyor)
Fanfic(Bölümleri düzenliyorum! Bazı değişiklikler yapacağım. Hangi bölümlerin düzenlenip düzenlenmediğini bölümlerin başında "✓" bu işaretle belirteceğim. Eğer bölümlerin düzenlenmiş halini göremiyorsanız, hikayeyi kütüphanenizden kaldırıp tekrar ekleyin...