Nominowała: MistrzyniManipulacji
1. Jakie jest 5 najlepszych opowiadań, jakie kiedykolwiek czytałaś na Wattpad'zie?
Czytałam sporo dobrych opowiadań, wymienię więc pięć z nich. Kolejność losowa.*'Niewola[PrusPol]' autorstwa Gilbird0
*'Na Zakręcie[PrusPol]' autorstwa Gilbird0
*'Ostatni raz' autorstwa laventeli
*'Smutna kolekcjonerka scyzoryków》hetalia' autorstwa Mintuee
*'Tylko Żywi Mogą Umrzeć' autorstwa dorotaEf
{Jeśli tytuł czyjejś książki napisałam z błędem, bardzo przepraszam~}
2. Jakie jest najpiękniejsze miejsce w jakim byłaś?
Nie byłam w wielu pięknych miejscach, nie byłam w ogóle w wielu miejscach. Ale na miano najpiękniejszych na pewno zasługują Góry Świętokrzyskie i Kraków. Kocham~3. *z serii absurdalnych pytań* Przez okno wpada do ciebie ulubiona postać fikcyjna, rozbija ci surowe jajko na głowie i zaczyna tańczyć makarenę. Co robisz? Opisz to w formie krótkiego opowiadania z dialogiem.
*wkurzu wkurzu*~*~
Nieznana siedzi w salonie. Je owsiankę czytając gazetę. '"Wczoraj i dziś słońce pięknie świeci, więc zaczynam się rozweselać. Nadto poczciwy Hitler pracuje nad umontowaniem mego dobrego humoru" - pisał w liście do jedn-'
Odłamki rozbitego okna rozleciały się po żółtym dywanie. Nieznana zdezorientowana spojrzała w stronę, z której dobiegł ją dźwięk. Ujrzała tam białowłosego chłopaka o czerwonych oczach i zadziornym spojrzeniu. Był ubrany w mundur pokryty odłamkami szkła. Ze zdziwieniem zobaczyła, że chłopak patrzy w jej stronę. Puścił do niej oczko.
-Czy ty... Kim ty... Co ty... -nie wiedziała, które pytanie zadać jako pierwsze. Westchnęła.-Kim jesteś i jakim prawem przeszkadzasz mi w czytaniu?
-Jestem zagilbisty Prusy, a ty moja droga, jesteś ofiarą mojego napadu.- zachichotał. Zdziwiona spojrzała na niego pytająco, a on podszedł do niej i rozbił jej jajko na głowie. Zawartość skorupki ściekła po włosach otulających jej zszokowaną twarz, która jednak po chwili przybrała inny wyraz - pokazywała wściekłość.
-Powietrze tak jakby pochłodniało... -rzekł drżącym głosem chłopak, lecz po chwili wziął się w garść. Nie może przegrać tego zakładu, nie tym razem! Cofnął się na środek dywanu i zaczął tańczyć do dobrze znanej mu piosenki. Dziewczyna spojrzała na niego spode łba wzrokiem ociekającym wręcz zażenowaniem.
-Poważnie?- zapytała -Makarena?
Chłopak spojrzał na nią zadziornie. Dziewczyna zdenerwowana podeszła do swojego gościa i popchnęła. Tamten wywrócił się i spojrzał pytającym wzrokiem na dziewczynę.
-Pozwól mi podsumować całą sytuację: nazywasz się Prusy, wdrapałeś się na pierwsze piętro, wpadłeś mi do domu rozbijając jednocześnie okno, rozbiłeś mi surowe jajko na głowie i po prostu zacząłeś tańczyć makarenę?- zapytała. Chłopak się zarumienił.
-Yy... na to wygląda. To ja może już pójdę... -powiedział powoli podnosząc się z podłogi, lecz dziewczyna pacnęła go w czoło pilotem.- Aua!
-To za okno. A w ramach zadośćuczynienia... -przykucnęła znajdując się tym samym twarzą na poziomie swojego rozmówcy. -Pójdziesz po szklarza i zapłacisz mi za wymianę szyby. I pozamiatasz. -wycedziła. Chłopak jak oparzony podniósł się na równe nogi, a dziewczyna za nim.
-Idź, idź. -powiedziała poganiając go rękoma. Gdy chłopak pomału zaczął zmierzać do wyjścia, kobieta złapała go za rękaw, przyciągnęła do siebie i cmoknęła w policzek. Gdy tamten zarumieniony spojrzał na nią oczekując wyjaśnień ona tylko spojrzała na niego zadziornie puszczając oczko i powróciła do jedzenia owsianki.
~*~Już. Proszę bardzo. Może być?
4.*drugie z serii absurdalnych pytań* Przychodzi do ciebie siwobrody krasnal z czerwonym garnkiem na głowie i proponuje ci na własność planetę chomików, na której bedziesz mogła stworzyć własne zasady i władać wszystkimi chomikami znajdującymi się na tej planecie. Wymień wszystkie za i przeciw posiadania takiej planety chomików. Przyjmujesz ofertę?
Za:
-Zawsze chciałam mieć chomika
-Miałabym nad nimi nieograniczoną władzę
-Miałabym armięPrzeciw:
-Nie znam języka chomików
-Nie wiem, czy na tej planecie jest tlen
-Nie wiem, czy te chomiki nie są przypadkiem zmutowane
-Nie będę miała tam co jeść
-Chomików nie interesuje komunizmCzy przyjmę ofertę? Raczej tak, ale nie władałabym nimi bezpośrednio, raczej wysłałabym Owca66, ona lubi chomiki. Miałaby nad nimi sprawować władzę, ale byłaby całkowicie podległa mi i musiałaby każdy ruch konsultować ze mną. Ja rządziłabym wtedy Ziemią.
To tyle, bardzo miło rozwiązywało mi się tę nominację. Teraz moja kolej. Moje nominowanie będzie nieco skomplikowane, ale mam nadzieję, że każdy zrozumie.
Nominuję:
×laventeli
+Hungary-san
*MoltiX
-MistrzyniManipulacji
~_SwalowKażdy z was ma inne pytania/zadania.
Lista poleceń:×leventeli×
1. Jaka jest twoja ulubiona kreskówka i ulubiona postać (z tej kreskówki)?
2. Napisz mi krótkie opowiadanie 'Rosja x Reader', proszu. *-*
3. Wstaw 3 zdjęcia z galerii+Węgry+
1. Co sądzisz o:
a) komunizm
b) język polski
c) Rosja
d) szef Rosji
e) Niemcy
f) Prusy
g) Józef Stalin
h) Ręcznik
Każdy punkt ma mieć conajmniej 20-30 słów.*MoltiX*
1. Jak się masz?
2. Wykreuj postać, która ma być mną, taką jaką sobie mnie wyobrażasz.
3. Napisz krótkie opowiadanie z wyżej wykreowaną postacią w roli głównej.
4. Co o mnie sądzisz?-MistrzyniManipulacji-
1. Wstaw cztery zdjęcia z galerii.
2. Pięć zdań, jakie usłyszałaś jako ostatnie.
3. Napisz krótkie opowiadanie ze mną i Tobą w roli głównej.
4. Co o mnie sądzisz?~Jaskółeczka! (czyt. _Swalow)~
1. Co ostatnio:
a) jadłaś
b) posłuchałaś (piosenka, pieśń, wiesz o co mi chodzi)
c) nauczyłaś się
2. Napisz mi opowiadanie o sobie.Skończyłam! Pozdrawiam, do widzenia.
Ps: Kto zgadnie z jakiej gazety był fragment w punkcie trzecim dostanie... ciastko. ^^ Powodzenia.
CZYTASZ
Przy herbacie, więc nominacje.
RandomJestem mądra. Stwierdziłam, że założę oddzielną książkę na nominacje. Więc jest. Dokończę tutaj umieszczać nominacje dla Nieznanej, a potem proszę mnie nie nominować. Będę miała książkę z nominacjami na nowym koncie (po nick zgłaszać się w konwersa...