Nominowała mnie MistrzyniManipulacji. Co za niespodzianka. Dziękuję, czy coś.
1. Opowiadanie - Ty, ja i Twoje królestwo.
-*-
Ulicami przechodził wielki oddział wojska otaczający mały dyliżans. W środku na siedzeniach obitych brązową, zmatowiąłą, sztuczną skórą w ciszy siedziały dwie kobiety. Obie wyglądały na spięte. Jedna z nich zestresowana wyglądała za okno patrząc na tłum zebrany na chodniku z zaciekawieniem przyglądający się pochodowi. Spojrzała na swoją towarzyszkę i odezwała się pierwszy raz od początku podróży.
-Jesteś pewna... że Twoja wizyta tutaj jest dobrym pomysłem? Przypominam ci, że panuje tutaj stan wojenny i chwilowe zawieszenie broni spowodowane Twoją wizytą...
-Jestem tego pewna. Jeśli zaatakują dołączę swoją armię.
-To nie jest takie proste...-wymamrotała.-Dziękuję, że zgodziłaś się zrezygnować z noszenia korony w tym miejscu.
-Nie ma problemu. Ale nie wytłumaczyłaś mi, dlaczego właściwie mam jej nie nosić.
-Cóż... Mieszkańcy rozjuszeni wojną mogliby oszaleć na widok złota. Mogliby zrobić Ci krzywdę na widok Twojego bogactwa.-zarumieniła się, gdy spojrzała na swoją najlepszą suknię, w którą była ubrana. Mimo, że wszystkie mieszkanki tej krainy mogły tylko jej pozazdrościć tego stroju nie miał on w sobie nic specjalnego. Żadnych elementów dekoracyjnych, ot, zwykła sukienka lepsza tylko pod względem szycia na miarę, swojego stanu i tego, że była czysta. Ale miała odpowiednią długość, by zakryć blizny na brzuchu, nad miednicą i na barkach.
Dyliżans podskoczył razem z osobami znajdującymi się w środku. Wjechały na teren Pałacu.-*-
2. *wyzwanie* 40 pytań. Jakich tylko chcesz.
*ekhemekhem*1. Umiesz jeździć na łyżwach?
2. Czy lubisz jogurty naturalne?
3. Lubisz ziemniaki?
4. Pojedziesz ze mną na Białoruś?
5. Umiesz tańczyć?
6. Podoba Ci się hymn Polski?
7. Jak brzmi dewiza Chin?
8. Podoba Ci się moskiewskie metro?
9. Jaka jest Twoja ulubiona fraza?
10. Jaką masz średnią na koniec roku?
11. Jesteś w posiadaniu hulajnogi?
12. Co sądzisz o narkotykach?
13. Jest osoba, która nie żyje, ale chciałabyś wziąć z nią ślub? Jeśli tak...
13a. Kto to?
14. Lubisz balet?
15. Czy masz jakieś marzenia, które są bardzo trudne do spełnienia, ale możliwe?
15a. Jakie?
16. Co sądzisz o Korei Północnej?
17. Co sądzisz o Chinach?
18. Co aktualnie słyszysz?
19. Ile ładowarek znajduje się w pokoju, w którym aktualnie przebywasz?
20. Jesteś introwertykiem, ambiwertykiem czy ekstrawertykiem?
21. Jesteś optymistą, realistą czy pesymistą?
22. Która strona jest u Ciebie dominująca? (Prawa/lewa)
23. Wiesz w jakim kraju wymyślono Supermana?
24. Lubisz gumę balonową?
25. Wiesz co to mikronacja?
26. A Mikronezja?
27. Wolisz sopran czy alt?
28. Tenor czy bas?
29. Podoba Ci się łyżwiarstwo figurowe?
30. Jakie masz plany na przyszłość?
31. Kim chcesz zostać w przyszłości?
32. Jak się czujesz?
33. Byłaś kiedyś na stepie?
34. Czytałaś kiedyś jakiś z numerów 'Świata Wiedzy'?
35. Jakie jest Twoje ulubione połączenie kolorów?
36. Lubisz chemię?
37. Lubisz fizykę?
38. Jesteś bardziej umysłem ścisłym czy humanistą?
39. Śpisz z maskotką?
40. Podoba Ci się język białoruski?3. Co o mnie myślisz?
Jesteś moją przyjaciółką. Jesteś wartościową, mądrą i dobrą dziewczyną. Uwielbiam Cię.4. Napisz wiersz o rzeczy, która leży po Twojej lewej stronie.
rzecz: tabletWiele fajnych rzeczy
Na tablecie można robić
Można na przykład 'expić'
Albo oglądać zdjęcia mleczy#sztuka
nie. po prostu nie miałam pomysłu noo.Nominuję Nyo_Liechtenstein, MistrzyniManipulacji, _RomaNYA_, Egigwa.
1. Odpowiedzcie na czterdzieści pytań z punktu drugiego (↑). (Noe, Vlad... zamienicie sobie formę żeńską na męską, w porządku?)
2. Wstawcie po dwa zdjęcia, ktire kojarzą wam się ze słowami młodość, miłość, motywacja.
3. Zróbcie recenzję dnia, w którym robicie tą nominację.Pozdrawiam.
CZYTASZ
Przy herbacie, więc nominacje.
RandomJestem mądra. Stwierdziłam, że założę oddzielną książkę na nominacje. Więc jest. Dokończę tutaj umieszczać nominacje dla Nieznanej, a potem proszę mnie nie nominować. Będę miała książkę z nominacjami na nowym koncie (po nick zgłaszać się w konwersa...