Nominujący: MoltiX.
1. Napisz piętnaście faktów o sobie.
i Nie przepadam za dziećmi.
ii Nienawidzę, kiedy ludzie mnie chwalą i komplementują. Wydaje się to mi nieszczere i sztuczne.
iii Ścięłam ostatnio włosy. Są teraz do barków.
iv Kocham rośliny.
v Uwielbiam mitologię nordycką.
vi Mam kota.
vii Nienawidzę swojego wyglądu, ale mam jeszcze dwa lata, żeby wyładnieć.
viii Uwielbiam poezję.
ix Wiele osób (wszyscy z mojego otoczenia, włącznie z rodziną i nauczycielami) uważa, że jestem zbyt dojrzała jak na swój wiek.
x Ubóstwiam jeździć pociągiem.
xi Mieszkam w bloku, w mieście.
xii Nienawidzę tego miejsca, w którym mieszkam.
xiii Nienawidzę piasku.
xiv Nie umiem zabijać much/robaków. Nie chodzi o to, że w nie nie trafiam, czy coś. Po prostu jest mi ich żal. Ostatnio próbowałam zabić muchę. Uderzyłam ją raz i upadła na podłogę. Machała łapkami, konała. A ja się nad nią popłakałam i nie potrafiłam jej dobić... jestem zbyt empatyczna.
xv Mój nick idealnie mnie opisuje.
2. Narysuj drzewo.
Nie chce mi się iść po kartkę, przepraszam.3. Zbiór pytań:
-Ulubiony kolor?
Żółty, biały, czerwony, niebieski. Ale przede wszystkim żółty i niebieski.-Co myślisz o życiu?
Sztuczne, bezwartościowe, bezsensowne.-Lubisz mnie?
Jesteś denerwujący, irytujący, dziecinny. Lubię Cię, ale raczej nie licz na nic więcej.-Ulubiony gatunek filmowy?
Dramat.-Co jest Twoją pasją?
Pisarstwo, karate, bieganie, symbolika kwiatów, fizyka.4. Opisz jak zakładasz buty.
Moje buty są koszmarnie rozwiązane, ale sznurówki nie latają dookoła, bo są tak ustawione, że trzymają się tam, gdzie powinny być. Tak więc, moje zakładanie butów trwa chwilę. Łapię za tył, odginam język i wkładam nogę. Tak samo z drugą.5. Nominuj osiemnaście osób.
MistrzyniManipulacji 2pBelarus (Białoruś + Adminka) wikig66 Broman1206 Polityczne_kotki (nominuję Trump, Putin, Ogurek, Merkel, Obamę, Dudę, czyli sześć osób, to znaczy, że nominowanych jest już jedenaście osób) Arthur_Anglia felek_polska (Felek + Adminka) Miserere20032 LitwaToris Owca66 _Republika_Belit_Pozdrawiam.
CZYTASZ
Przy herbacie, więc nominacje.
RandomJestem mądra. Stwierdziłam, że założę oddzielną książkę na nominacje. Więc jest. Dokończę tutaj umieszczać nominacje dla Nieznanej, a potem proszę mnie nie nominować. Będę miała książkę z nominacjami na nowym koncie (po nick zgłaszać się w konwersa...