Nominacja numer osiem.

17 3 3
                                    

Nominowała mnie MistrzyniManipulacji. Dziękuję, przyjaciółko.

1. Jak reagujesz na osoby innego pochodzenia, wiary?
Przeważnie zbędną ekstytacją, małym wywiadzikiem {pozdrawiam Owca66 i Hagar ;)}.

2. Przy poznawaniu nowych ludzi lub przy zaprzyjaźnianiu się z kimś liczy się dla ciebie wiek?
Dobrze wiesz, że nie. Ale jest parę wyjątków.

3. Za pomocą krzesła przenosisz się do wybranek krainy z dowolnej książki. Gdzie się znajdujesz?
*ekhemekhem* Jeśli uznajemy Hetalię za książkę, to w uniwersum Hetalii. Jeśli nie, 'Pięć Królestw' Brandona Mulla.

4. Gdybyś miała okazję spotkać się z jednym z czarnych charakterów, kto by to był?
Hm, nie wiem czy w 'Magnusie Chase' Loki jest czarnym charakterem, ale jeśli tak, to z Lokim. Jeśli zaś nie jest on złym bohaterem, wybiorę Jim'a Moriarty'ego z 'Sherlock'a Holmes'a'.

Nominuję
A] wikig66
B] Emi-Piaseczno-chan
C] Herakles_Karpouzi
D] MistrzyniManipulacji

Napiszcie opowiadanie. Tematy:
A] Bohaterowie: ja, ty, żołnierz, szlifier diamentów, tajemniczy adorator, Kokos, murarz. Czarnym charakterem niech będzie tajemniczy adorator.
B] Litwa x Reader
C] Rumunia x Reader
D] Bohaterowie: ja, ty, Śmierć, generał, piekarz, cukiernik, ogrodnik.

Weny życzę i pozdrawiam.

Przy herbacie, więc nominacje. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz