☆ 18 ☆

511 49 0
                                    

2 July 2017 , Sabtu

   Aku sedang baring diatas katil . aku menoleh jam aku , argh baru kul 11.59 a.m.

  eh jap! 11.59?! Aku suruh BTS jumpa aku kul 12.30 pm.

  Aku terus pergi ke katil dan memakai baju seharian . aku mengambil beg yang berisi baju renang aku dan baju spare.

  Aku tengok jam aku lgi , 12.28 p.m. , andwaeee!

Aku memakai kasut converse aku dan membawa selipar , aku menutup pintu dan terus pergi ke bus stop. Terdapat bus berwarna hitam dengan label BTS.

  Aku memasuki bas itu dan 7 lelaki yang sedang berbual berhenti dan memandang aku. "10 minit lambat." Kata Rapmon.

"Eheheh.. " aku sengih macam kerang busuk sambil menggosok belakang leher .

  Aku mengambil tempat duduk sebelah Taehyung . "annyeong Tae!" Aku melambai ke Taehyung sambil senyum. "Annyeong..Irene" Taehyung senyum dan memandang aku.

  "Yeayy! Gi Jeju Beach! "

"Hati² tau, air dia dalamm.." Perli Jungkook. Mentang² aku pendek!

Aku rasa seperti hendak tidur jadi aku punya kepala melayang ke sana sini.

Tetapi pada satu masa , kepala aku diletak atas bahu Taehyung . Taehyung memandang aku dan senyum.

Beberapa Jam Kemudian..

  Aku dibangun oleh gerakan Taehyung . "watt do u wantt.." Aku merengek masih baring diatas bahu Taehyung.

  "Oi pabo , kita dah sampai" . ".."

Aku bangunkan kepala dengan malasnya dan menggosokkan mata. "Huh..da sampai?"

Aku bangun dari tempat duduk dan mengambil beg aku.

  "Yeaayyy! "  aku merenggangkan badan di luar pintu bas.

"Yah kau nak duk dekat tengah jalan ke?" Bahu aku disapa oleh Jungkook. "Naee omma.." Aku pergi ke pantai.

  Kami sedang mengasingkan barang dan baru aku ingat,tk tukar baju!.

  "Eh korangg!! Aku gi tukar baju lu , cecauu" aku melambai dan membawa beg aku .

Selepas tukar baju , aku nampak diorang dah mandi manda dah.

  Aku meletakkan beg aku diatas kerusi malas dan pergi ke mereka. "Tk ajak shiot"

Aku melompat ke dalam air. "Wuuu sejuk maa" , aku berenang dan menyelam , kami bermain siapa bernafas paling lama dan macam².

  Aku berenang ke tempat yang dalam. Tiba2 aku rasa ada bende cepit kaki aku. Sheet ah , ketam.

  Aku terkejut dan melompat² , kerana air terlalu dalam. Kepala aku dilanggar sampan dan aku terus jatuh ke dalam air. Darah juga merebak ke air.

Lepas itu, aku dah tak nampak ape²..

Author's POV

  "Omo! Darah!" Seorang perempuan berkata , bts menoleh ke arah perempuan itu , dan nampak orang yang berdarah itu, Irene.

  "Irene!" Taehyung berenang ke arah Irene . dia menyelam dan sempat mengambil Irene yang sudah dalam itu.

  Dia cepat² membawa Irene ke darat , dia meletakkan Irene di pasir.

  "Irene!" Jungkook melempang pipi Irene dengan perlahan.

  Taehyung memegang belakang kepala Irene dan di tapak tangannya dia merasa ada sesuatu. "darah!" Mereka berkata dengan serentak.

Taehyung mengangkat Irene secara bridal -style dan menuju ke hospital.

  Suga yang memandu kereta dengan laju . "yah pallii!"

Di hospital.

  Taehyung mengangkat Irene ke dalam hospital. "Doktor!" Doktor itu terus menengok Taehyung. Doktor memanggil nurse lain untuk membawa katil.

  Irene dimasukkan dalam bilik kecemasan.

  Taehyung dan lain menunggu di luar pintu , mengharapkan Irene hidup.

  Taehyung sedang duduk , tangannya di atas kepala.

End cHapter 18 ×

CRINGE PLEASE OML.

OKY EPISODE INI PENUH DRAMA.

APEPUN THANKS BACAA ^

BAI

[C] Girl Meets Magic- ✿ Kim TaehyungWhere stories live. Discover now