Eleven...

2.2K 136 3
                                    

-Szia Nash! -öleltem meg szorosan fèltestvérem.
-Szia Hugi. Hallom beszélgetsz Shawnnal. -nevetett.
-Te ezt honnan tudod? -húzodtam el egy picit, hogy a szemébe tudjak nézni.
-A Magcon tagok mindent tudnak minden Magconosról. -kacsintott. "Hát igen... a jó öreg Magcon. De szeretem azokat a hülyéket.. " -Nah, és hol hagytad a férjedet? -érdeklődött.
-Elváltunk. -válaszoltam, mire bátyám kikerekedett szemekkel hallgatott tovább. -Megcsalt... számtalanszor. -sóhajtottam. -És most találnom kell egy házat, ahol lakhatok, mert anya kipaterolt. -ebben a pillanatban anyám dobta ki a  bőröndömet.
-Bepakoltam neked. -küldött felém egy gyilkos mosolyt. -Oh, szia Nashy! -vigyorgott. Nash mit sem törödve vele, folytatta velem a beszélgetést.
-Költözz vissza! Úgyis üres lett a pickeringi ház. -mosolygott.
-Rendben! -vágtam rá gondolkodás nélkül. Felrohantam a szobámba, és villámgyorsasággal összeszedtem a cuccaim, majd egy nagy sóhaj kiséretében végignéztem üres szobámon. Lerobogtam az utolsó dobozzal a lépcsőn, majd betettem Nash kocsijába.
-Mehetünk? -nézett rám bàtyám, miutám telefonált valakivel.
-Nem anyáékhoz jöttél? -kérdeztem.
-Valahogy nincs hangulatom hozzájuk. -vont vállat, majd beült a kocsiba. Én is így tettem. Az út elején meséltünk az eltelt egy hónapról, majd a további fennmaradó időben gondolkoztam. És csak ekkor ébredtem rá. A pickeringi ház két utcányira van Shawn házától!!

unikornqueen1 elég gyors voltam? 🙈♥️

Message... from you. (S.M.) Where stories live. Discover now