-Figyelj, Nash. -törtem meg a lassan egy órája tartó csöndet.
-Igen? -kérdezte, miközben továbbra is az útat figyelte.
-Öhm... Shawn még Pickeringben él? -böktem ki.
-Igen. Ugyan ott. Közel hozzád. -arcáról nem tudtam leolvasni, hogy most örül ennek, vagy pont hogy zavarja.
-Megtennéd, hogy "véletlen" -rajzoltam idézőjelet a levegőbe. -megemlíted neki, hogy visszaköltöztem? -kérdeztem. "Najó, Em. Ennyire hülye nem lehetesz! Megcsalt! Rémlik? ... de basszus. Hiányzik, és olyan jó vele beszélgetni. "
-Tud róla. -válaszolta Nash nemes egyszerűséggel, mire én azonnal visszatértem a gondolataimból.
-Honnan? -akadtam ki.
-Tőlem. -vont vállat. -Jah, és nagyon örült. De most komolyan. -nevette el magát.
-Komolyan? -kérdeztem.
-Igen. És vigyázz, hogy előtte ne pirulj el ennyire. -nevetett. Belepillantottam a visszpillantóba, és hát igen. Nashnek igaza volt. Ekkor megérkeztünk. Kiszálltam, majd Nash segítségével behordtam a dobozokat, és elrendeztem mindent. A bátyokám elment a barátnőjéhez, így egyedül maradtam újdonsült házamban. Egyszercsak csöngettek. Kiváncsian nyitottam ki az ajtót, és egy nem várt személlyel találtam szembe magam.
-Szia. -ölelt meg Aaron. A legjobb barátom.
-Carpenter, tudod te mennyire hiányoztál? -válaszul egy hatalmas ölelést kaptam.
-Te is. -suttogta.
-Gyere beljebb. -tártam ki az ajtót, mire ő belépett. És ekkor a bokrokból előbújt az egész Magcon. Cameron és barátnője Rachel (aki az egyik legjobb barátnőm), a két Jack, Johnny, Jacob, Nash is persze, Matt, Taylor, Hunter és Brandon, Brent, Carter, Mahagony, és ő. Shawn Peter Raul Mendes.unikornqueen1 jó olvasást 🙈♥️ (így a végén😂)
YOU ARE READING
Message... from you. (S.M.)
FanfictionAz egész életem megváltozott, amikor hajnali egykor megrezzent a telefonom. Te írtál. Az az ember, akit mindennél jobban szerettem. És aki elhagyott.