10 tény a könyvről.

975 31 4
                                    

Köszönöm a kihívást unikornqueen1 . 💕
A kihívás lényege: Írj 10 tényt a könyvedről. Szereplők, alapsztori, a könyv háttere. Aztán 10, max 15 embert hívj ki.
Szóval, akkor lássunk neki.

1. A történet egyik este született, amikor nem tudtam aludni. Vagy 5 részt megírtam akkor.

2. Most egy nagyon nagy dolgon gondolkodom, hogy megtörténjen-e, vagy sem.

3. Volt egy nagyon rossz napom, akkor egy nagyon jó részt sikerült szerintem írnom.

4. A legnagyobb bíztatom unikornqueen1 volt, akinek ezt nagyon köszönöm. 💕

5. A szereplési lehetőséget azért találtam ki, mert én is imádom magam beleképzelni a történetekbe.

6. Itt sosem célom a minimum 1000 szó, mert ezt a könyvet egy "short-parts" sztorinak tartom. Ezért próbálok gyakran részeket hozni.

7. Nem tudtam eldőnteni, hogy Emily hány éves legyen, de végül 21 lett.

8. Rengeteg embert kell még beleírnom a sztoriba, ugyanis vannak, akik üzentek, hogy szerepelni szeretnének. Szóval a következő részben szereplőáradat lesz.

9. Nem szeretek konfliktusokat írni, egy boldog történetet szeretnék, ezért van az, hogy mindig egyszerűen megoldódnak a dolgok.

10. Ezt a könyvet sosem írom a jegyzeteimbe, csak ha muszáj, pedig minden sztorit ott szoktam először megírni.

Kihívottjaim:
Barbii366
kzuzuka
Csingi_
Peetruss
senpaiblake
DorinaMller
Emily_Milka

Message... from you. (S.M.) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang