Zrůdo !

25 7 1
                                    

Jsem u Adama u ž skoro půl roku, a všimla jsem si že se každý úplněk někam ztrácí. Když jsem se ho zeptala tak mi neodpověděl, a jen se odpovědi vyhnul.  "Ráno,, Ahoj Adame ty jdeš ven? Ano, potřebuje s něco ? Ne, já jenom že mizíš každý úplněk. Nech to být, ju ? Dobře tak teda, a řekneš mi to někdy ?  Možná, spíš ne. Měj se, zatím ahoj Aren :p. Já ho snad roztrhám a sežeru !?! To si snad dělá koňskou prdel nebo co ? Jen počkej Adámku, já ti ukážu ! Snad si nemyslíš že to budeš tutlat věčně, já na to přijdu ať chceš nebo ne !    Večer: Co jí zas přelítlo přes čuňu ?!?  Poslední dobou jí nejspíš není nejlíp. No nic, de se na to. Úpoňková černá magie je nejlepší a nejsilnější. No jo málem bych zapoměl, chybí mi něaká ta oběť. Něaký magický živočich by měl postačit. Tak de se na lov, myslím že jednorožec bohatě postačí. Výborně támhle se něaký pase, při měsíčku.

Nazdárek mrňousi, jsi tu sám nebo tu někde probíhají i daspělí jednorožci ? A-ahoj draku, jsem tu sám proč se ptáš ? Jen tak, aby mi neublížili

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nazdárek mrňousi, jsi tu sám nebo tu někde probíhají i daspělí jednorožci ? A-ahoj draku, jsem tu sám proč se ptáš ? Jen tak, aby mi neublížili. Proč by ti měly ubližovat ?
Protože...  (Adam chytil jemě malého jednorožce do čelistí, aby vůbec přežil cestu na rituál, a až pak mohl klidně zemřít. To byl důvo proč Adam jednorožce nezabil rovnou)

O pár hodin dříve, Areni pohled-
Ták a sem v koňský prdeli, tady Adam vzletěl. Počkat, počkat tady je Satanova hvězda !?! Adam si hraje s černou magii !!! Takže je ZRŮDA, jen počkejte já mu to dám pěkně sežrat !!! Tady si pěkně lehnu, použiju svou chameleoní schopnost a počíhám si na něakou vhodnou chvíli.

 Počkat, počkat tady je Satanova hvězda !?! Adam si hraje s černou magii !!! Takže je ZRŮDA, jen počkejte já mu to dám pěkně sežrat !!! Tady si pěkně lehnu, použiju svou chameleoní schopnost a počíhám si na něakou vhodnou chvíli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Adam přiletěl a v čelistech měl JEDNOROŽCE, jemu snad přeskočilo ?!Okamžitě jsem zavrhla nápad se tam objevit uprostřed rituálu, a navíc ten pocit obrovské energie všude okolo mě paralyzovat. Černá magie mě volala na její stranu, byla jsem posraná až za ušima. Adam se tvářil jakoby nic než planoucí hvězda s umírajícím jednorožcem nekzistovalo
Pro mé štěstí mě si nevšimnul, nejspíš by mě v zápalu černé magie vykuchal taky. Jestli bych nedopadla ještě hůř... Z toho magického náboje mi brněly všechny výrůstky na těle, ale to nebylo poznat protože brněo a vybrovalo všechno okolo. Hvězda vzplála černofalovím plamenem, rituál vyvrcholil. Byla tma, Adam se spokojeně usmál. Z jednorožce zbyl jen prach, já se začla pomalu zvedat. Adam na mě vyděšeně koukal, jeho spokojený výraz byl ten tam. Já se nezmohla na víc než zakřičet ty ZRŮDO už tě nikdy nechci vydat !!!

Tak co jak myslíte že to dopadne ?
názor napište do komentuje ;) 
Nevím kdy vyjde další díl tak ahoj Alvap :D

Zelený DrakKde žijí příběhy. Začni objevovat