Prosím, odpusť mi...

26 5 0
                                    

Aren ??? Co tu děláš ? Já tě už nikdy nechci vydět ani slyšet, rozumýš !?!  Do koňský prdele Aren počkej, vysvětlím ti to... Já nechci TVOJE vysvětlení, táhni se vycpat !!! S tebou jsem skončila !!! Ale já s tebou ne... Počkej prosím, nech si to vysvětlit. Černí draci jsou stvoření z černé magie, je to naše součást. Kdysi dávno jsme byli také barevní, ale přestoupili jsme na stranu černé magie. Taky tě neodsuzuju jen proto že používáš bílou magii,
hmm. Tak to prosím zkus pochopit. ... Cítím se strašně, obviňovala jsem tě a ani jsem se nezeptala na důvod tvého chvání. Nemáš důvod se omlouvat, je to moje chyba. To já ti nechtěl říct pravdu. Já jsem to přehnala ty nejsi zrůda, jen jsem zpanikařila a chci abys vědě že mě to moc mrzí jak jsem na tebe vyjela. Co kdyby jsme na to zapoměli a já ti to něak vynahradil. Co bys tomu říkala ? Dobrý nápad, co takle kdybys mě představil starším ? Nooo, jesti chceš tak ju ale je to dost daleko. Až v Dračích horách, a ty jsou pro neletce težce dosažitelné. Tak nevím jak se tam ze svými leteckými schopnostmi dostaneš. Já tě nosit nebudu ju ? Tak fajn já se naučím létat.

O několik týdnů později:

Oh, konečně už umím létat. Akorát budu muset dopilovat ty přistání, hej Adame už jsem připravená na cestu !
Vstávej ty vochrapo. Nech mě spát. Nenechám, vstávej nebo tě poleju vodou !!! Ať tě to ani nenapadne, opovaž-se. Ty malá otravná zrůdičko. Nebo tě překousnu vedví.
Bože na nebesích, ty jsi ale protivný když tě někdo vzbudí. Jen tak mimochodem je odpoledne ty lenochu líná. No a co já s tím že je odpoledne ?!?  A cože jsim to chtěla vůbec ? Ty jsi ale blbeček viď ? Říkala jsem že jsem se naučila létat. Hmmm. Za plesnivcema vyrazíme až zítra musíš se na cestu trochu připravit, a hlavně si odpočiň. Takže dobrou a zalez. Ach jooo, co celou dobu budu dělat ? Tak nic, toho lenocha stejně nikam nedostanu. Tak se alespoň nažeru. Jde se na lov.

O nezajímavou chvíli později:

Jsem nažraná že snad prasknu, de se trávit večeře. A mohla bych zjistit, jestli už Adam vstal. (''dračice se dala do pohybu, pa pomalým klidným letem se dostala až nad jeskyni. Chvíli kroužila, a pak přistála,,) Adame spíš ?
Už ne, potřebuješ Aren něco ? Ne, jenom jsem přišla zjistit jestli ještě spíš. Aha, tak co budeme dělat ? Do zítřka času dost. Mám to, jdeme se rochnit do baheních jezírek. Co zy na to ? Super nápad v bahně jsem se neválel už ani nepamatuju. ("Oba draci se dali do pohybu, a za mslou chvíli už stály nad bahením jezírkem,,)
Mám nápad, zahrajeme si v bahně schovávanou. Dobrý nápad. ("Draci na sebe házeli bahení koule potápěli-se
a celkově dělali věci jak kdyby byli malí,,) Tak pojď už je pozdě. Jo vždiť už lezu. "Zív,, jsem utahaná. To já taky, dobrou noc Aren. Dobrou noc Adame, už se těším na zítřek. No já nevím jestli se těším nebo ne, a teď už opravdu dobrou. Dobrou.

Strašně se omlouvám že tenhle díl tak dlouho nevyšel, nejmíň stokrát jsem ho přepisovala a ani teď ze svím výtvoren spokojená nejsem. Je to katastrofa. Jinak mi odpuste případné chyby, doufám že Zelený drak nebude katastrofa až ho dopíšu, teda jestli se mi to vůbec do smrti povede. Zatín ahoj Alvap

Zelený DrakKde žijí příběhy. Začni objevovat