Bylo, nebylo.. Ne. Takhle by to nešlo. Tohle potřebuje pořádný začátek.
Žil, nežil.. Ne, taky ne.
Nebudeme chodit okolo horké kaše.
Prostě si představte kapičku slunečního svitu, která dopadla na zem.
Ne, tohle opravdu není o Locice.
Kde že jsme to byli? Aha, už vím.
Takže.Před dávnými časy, asi tak před sedmnácti lety, dopadla na zem kapička slunečního svitu.
Takhle by o narození toho přepudrovaného mladíka mluvila jeho zesnulá matka.
Proč zrovna kapička svitu?
Je proto jednoduchý důvod. Jeho vlasy. Jeho vlasy byly zlatější, než samotné zlato.
Pak by o něm někdo z jeho poddaných mohl říct, že na jeho oči byla ukradena ta nejzelenější tráva světa.
Taky by o něm mohl kdekdo říct, že na jeho úsměv museli ukrást kus měsíce, protože byl zářivý.
Tohle všechno byly moc hezké, ale lživé řečičky.
Proč?
Protože on sám byl zkažený jako jeho otec, který díky bohu zemřel.
Že jsme kruté? Ale kdeže.
Princi Adrienovi šlo jen o jedno. Aby vypadal co nejlíp. Bavil se jen s těmi, kteří byli krásní a měli vybrané chování jako on. A proto pořádal plesy.Když byl jeden ples v plném proudu, zničehonic se rozrazila všechna okna a do zámku vešla stará, ne moc čistě oděná stařenka. Všechna hudba utichla, všichni přítomní se zastavili a sledovali scénu před nimi.
Venku panoval déšť a bouře a tak prince prosila, aby jí nechal se ohřát a přečkat to hrozné počasí.
I když věděl a i viděl, že stařenka nic nemá, přesto se zeptal na otázku.
Na otázku, ve které se ptal, co mu za poskytnutí přístřeší dá.
To je ale nekňuba, že?
Stařenka jedním pohybem vytáhla otrhané, černé kočičí ucho.
Protože princ miloval jen krásné věci, okamžitě ucho odmítl a vykázal stařenku z hradu.
Jenže ta se mávnutím ruky proměnila na krásnou kouzelnici. Princ, jakmile poznal, jaká je krásná, se ihned omlouval, prosil a klečel kouzelnici u kolen.
Ta mu vytkla všechny jeho špatné vlastnosti a proklela ho navždy kočičím zvířetem.
,,Dokud z tohoto ucha neopadne poslední chlup, máš šanci na lásku a záchranu všeho služebnictva. Až upadne i poslední chlup, budeš navždy zvířetem a tvojí služební nástroji."
Vyřkla podmínku a za hlasitého křiku prince, zmizela.Netrvalo to ani tři dny a jsem tu znovu, všechny zdravím :D V téhle pohádce bude Adrien také zvíře, ale v jiném slova smyslu :D
S Kitty se pokusíme co nejvíc o originalitu a budeme doufat, že se vám tenhle příběh bude líbit. 💚
ČTEŠ
Princess And The Cat |w. @BadKitty03
FanficJistojistě jste slyšeli pohádku, kde byla odvaha, panovačnost, poznání lásky a něha, zabalené v obalu zvířete, hudby a krásných žlutých šatů. Jenže tyhle šaty budou červené a Zvíře nebude mít parohy, ale kočičí uši. Vydejte se se mnou a @BadKitty0...