Gra

2.2K 103 146
                                    

Witam! Jak tam życie?...a no tak... nie życie bo powoli umierasz od środka... no cóż... wracając...
Pamiętasz że zawsze zachęcam Cię do gry... a tak w ogóle... dlaczego ze mną grasz? Jednak mnie lubisz? Lubisz mnie? Strach? No proszę... horrory wciągają, co nie? Dawka adrenaliny, którą dostajesz każdego dnia, podczas zabawy ze mną, kusi... może nawet uzależnia... i tylko czekasz na kolejny rozdział... czekasz aż wrócę z nocnych polowań i znów przejmę władzę nad autorką... ona cierpi dla waszych wrażeń... no cóż... czasem musi być i tak... ostatnio byłem zajęty dość długo niektórymi osobami... musiałem obserwować je bardzo szczegółowo gdyż były one, niektórymi z tych silnych psychicznie... takie osoby nie mówią wprost "Nie boję się"... nie... takie osoby rozpoznaje się po czynach w trakcie zagrożenia... ale... to nie znaczy że nie dam sobie z nimi rady... każdy się czegoś boi... wiem dokładnie o tym... i wiem jak wszystko wykorzystać... Ty... nie jesteś osobą silną... bronisz się tylko czasem przy czytaniu tego... podobnie jak inne osoby... na przykład robią z tego komedię... nie chcą uwierzyć nawet jaką mam władzę... nie chcą być moimi przyjaciółmi. Nienawidzę tych osób... ale nadejdzie czas gdy dostaną o de mnie nauczkę, której nie doświadczyła jeszcze żadna moja ofiara...
Więc tak... dzisiaj zagramy w tak zwane:"Masło maślane". Czemu? Bo w mojej grze "wyobraź sobie" będziesz musiała wyobrazić sobie grę... zaczynamy? ^^ To super.
Wyobraź, więc sobie, że poszłaś do sklepu, kupić grę na swój komputer... masz ochotę pograć w horror. Znajdujesz się w sklepie. Szukasz ciekawej gry... Znajdujesz bardzo interesującą o tytule "niebieskie łzy". W opisie jest napisane, że jest to bardzo realistyczny horror i nie ma ograniczenia wiekowego. Czyż nie brzmi interesująco? Hm... a jaka cena? A tu jest bardzo ciekawie... gra kosztuje tylko 10zł a ty myślałaś że będzie kosztować nie wiadomo ile... Widzisz? Nawet się opłaca. Bez zastanowienia kupujesz grę i zadowolona wychodzisz ze sklepu.
Jak dobrze dzięki mnie wiemy, że najlepszy klimat jest gdy gra się samemu... no ale ty postanawiasz zagrać z kimś więc zapraszasz jakąś koleżankę na wieczór bądź na całą noc. No cóż... już czujesz że będzie fajnie... wiem, że pewnie nie grasz tak często w gry by pójść do sklepu i takie spotkanie planować, ale zróbmy ten wyjątek w wyobraźni, okey?
No to fajnie... więc... wkładasz płytę do komputera... pokazuje się proste menu.

"NIEBIESKIE ŁZY"
>>start<<
>>options<<
>>credits<<

Już słyszysz to muzyczne tło... w tle dźwięk spadających kropel z nie dokręconego kranu... czego wy się tak w tym boicie? Że rachunki za wodę będą straszne? Tak... umiem żartować choć nie przepadam za tym...
Wasz strach też czasem żartuje! "Wow" co nie? Będę też żartował z twojej śmierci... fajne są kawały... Hah...
Klikasz start... no tak... zabieram Ci wybór? No proszę... to co... robimy tak jak chcesz więc hm....

...Chcesz włączyć credits... zgadłem? Nie jestem pewny lecz czy nie ciekawa jest ta opcja? Opcja... opcje... options?... przykro mi ale w opcjach jest tylko ustawienie głośności, a w credits jakiś zagraniczny autor gry:
"Çreimš an Sazc"
No... więc jaki masz wybór... jedyny przycisk to start... wyłączysz? Nie da się... Esc? Śmieszne... gra automatycznie włącza się z powrotem... *powolne klaskanie*... myślisz że dam Ci wybór? Hahahahahaha... w horrorze? Śmieszna jesteś... siedzisz w mojej pułapce... nie widzisz tego? Hahaha... nie uciekniesz... nie masz ratunku... jesteś marionetką która nie zauważa, że zbliża się koniec tego świata... oj tak... przejąłem kontrole nad większością ludzi na tym świecie... a wystarczy zabrać wam teraz tylko drobnostkę... a nastanie Chaos! Chaos w czystej postaci... nawet teraz... nawet teraz Cię kontroluje... ale nie uwierzysz mi jak powiem jak... chcesz to wiedzieć póki jest to tajemnicą...wiem. Lecz gdy się dowiesz machniesz na to ręką... czemu? Hahhahahhahaha... bo gdybyś wzięła to na poważnie to mogła byś mnie zniszczyć... nie pozwolę na to... póki steruje wami wszystkimi czerpie taką siłę... jaką nigdy... nikt w świecie sobie nie wyobrażał...taka drobnostka... hahahahaha... przyczyni się do waszej zguby... na szczęście... już jest za późno. Nie powstrzymacie mnie... nawet nie zdajecie sobie sprawy z powagi sytuacji... to koniec... to początek końca ludzkości...są pewne relikty ale... wciąż nie tak silne... bo wy te relikty niszczycie, dzięki mnie ^^... ach... jakie piękne z was ludzi... potwory... dobra, wróćmy może do gry...
Chyba pozwolisz w końcu na kliknięcie start?...mam taką nadzieję... no cóż... i tak nie masz wyboru... spokojnie.... gra wyłączy się automatycznie jak tylko ją przejdziesz... no to zaczynamy...

Strach | Archiwum |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz