acht

10 0 0
                                    

Iedereen kijkt vol spanning naar de deur.

Het lijkt wel of meneer ripkowski in slowmotion naar de deur loopt....

Iedereen kijkt betoverd naar het mooie meisje dat de deur binnenstapt.

"Nou jongens en meisjes, dit is dus Yara. Stel je eens even voor meid!

Meneer ripkowski moest zonodig weer de stilte verbreken...

"Voorstellen?! Effe serieus kill! Je vraagt mij serieus om mij voor te stellen?! Ik wil hier niet eens zijn!" even lijkt het of Yara op springen staat Lucas en Jason wisselen een veelbetekende blik uit.

Maar plots verandert Yara weer in een net meisje."Sorry meneer Ripplowsie of zoiets.... Het komt gewoon... Nou ja weetje.. Alles is nog zo nieuw en zo..... Sorry. "

"Het is al goed hoor meisje. Ga maar gauw zitten. Enne het is Ripkowski. R-i-p-k-o-w-s-k-i. "

Yara blijft staan waar ze staat, haar ogen kijken onderzoekend in het rond en blijven hangen op Lucas. Het perfecte slachtoffer. Hij is knap zit alleen en lijkt me een playboy eerste klas. Nooit gedacht dat ik dit ooit nog over een jongen zou zeggen! Sorry pap. Sorry mam. Het is jullie eigen schuld hadden jullie maar niet moeten verhuizen! Ze kijkt nog eens aarzelend in het rond en loopt dan vastberaden naar Lucas. Let the game begin. 

Heee sorry dat ik zo lang geleden heb geupdate 

had hier en daar probleempjes maarja.

ik beloof dat ik zal uploaden wanneer ik kan!

enne miss is dit hoofdstuk een beetje raar maar dat komt omdat ik mn einde al weet en ik voor de ruimte ertussen een beetje inspiratie loos ben.

Nou ja luv you!!!!


YaraWhere stories live. Discover now