Nee,nee,nee.... Zo gaat dat niet.... Natuurlijk zeg ik niets tegen Franka...Ik ben niet gek!!!! ze zullen me vast laten stikken en niet meer met me omgaan, als ik zeg dat ik op meisjes val... ze zullen me vies vinden...ik wil dit niet, ik wil ook gewoon normaal zijn net als Franka, net als al mijn klasgenoten.Maar ze is gewoon zo mooi...... maar ik kan blijven dromen wat ik wil, ze zou toch niks voor me zijn.zij valt natuurlijk gewoon op jongens.... misschien moet ik gewoon nog de ware jongen tegenkomen, ben ik nog nooit echt verliefd geweest, houd mijn kop me voor de gek en val ik helemaal niet op jongens.....Maar stiekem blijf ik elke pauze toch naar haar uitkijken, pak ik een stoel met uitzicht op HAAR. ik weet dat dit echt is, dat ik echt op meisjes val........ ik wil dit niet, maar ook weer wel... sinds ik haar heb gezien kan ik niet meer zonder haar, net als een drugsverslaafde niet zonder zijn drugs kan... ZIJ is mijn drugs! mijn hele lichaam kijkt naar haar uit. ik wil nog maar een ding en dat is dat zij me ziet, haar aanraken en zeggen dat ik van haar houd. maar ik durf niet.... de volgende dag is ze er ineens bij Nask. ze draagt de kleuren rood en geel, de kleuren van een zomerdag. bij elke stap die ze zet hupt ze een beetje omhoog, zodat het lijkt dat ze heel vrolijk is. ik blijf haar aanstaren en dan draait ze zich om en lacht naar me. WAUUUWWWW wat heeft ze een mooie lach! schiet er door mij heen. ik merk dat ik stilsta aan de gemopper om me heen, snel begin ik weer te lopen. sinds die ene dag lachen we altijd naar elkaar, als we elkaar zien natuurlijk.. en ik, ik voel me gelukkiger dan ik ooit had kunnen bedenken....
Hallo, ik wou nog effe een hoofdstuk online gooien, toen ik erachter kwam dat er de vorige keer iets niet helemaal goedd is gegaan.................Dus srry alvast dat het langer geduurd heeft voor een nieuww hoofdstuk i am sorry
YOU ARE READING
Yara
RomanceYara krijgt gevoelens voor een andere meisje.Wil ze dit wel, is dit wel normaal??Deze 2 vragen blijven door haar hoofd spoken. Wanneer ze moeten verhuizen, wordt ze dan ook helemaal gek. Ze besluit haar ouders een hak te zetten. Hoe durven ze, zomaa...