Pov jason
"Wow, check deze meid dan!" Enthousiast stomp ik mijn beste vriend in zijn zij. Ik laat hem een foto zien van een meisje met een sexy outfitje aan."Dit mens komt bij ons op school ! Mag ik je nog wat beters vertellen? Ze zit zelfs in onze klas !" Mijn vriend, Lucas, kijkt me verward aan. Ik kijk op mijn horloge, ja hoor het is nog ochtend dat verklaart alles. Elke dag voor 9 uur 's ochtends is Lucas altijd de weg kwijt..... Ik laat hem een berichtje zien die we van onze mentor gekregen hebben.
Beste leerlingen,
Zoals jullie misschien al hebben gehoord, komt er komende maandag een nieuwe leerling bij jullie in de klas. Ik verwacht van jullie dat jullie haar met open armen ontvangen. De desbetreffende leerling heet Yara en is 15 jaar, verdere informatie krijgen jullie in de les. Ook mogen jullie haar dan vragen stellen.
Tot dan.
'Wow, er komt een nieuw slachtoffer in onzen klas! Weet je al wie het is?' Kijk dat bedoel ik nou, heb ik hem net een foto laten zien, weet ie nog niet wie het is ! Met een diepe zucht laat ik hem de foto weer zien. Handenwrijvend kijkt hij me aan.' Zullen we een weddenschap doen? Wie haar het eerste in bed krijgt?' "Deal" Lucas en ik staan bekend om onze vele schareltjes ¨Playboyś " noemen ze ons ook wel. Tringggggg (tringelinge ling de schoolbel gaat) Luid zuchtend rapen we onze spullen bijeen. Ik doe alsof ik er geen zin in heb. Eerste uur Engels, ik heb geluk, bij dit lesuur zit ik altijd alleen. (weirdo stem) Ja Jason dat is je eigen schuld moet je maar niet zo aardig zijn.
Als alle leerlingen eindelijk rustig op hun plaats zitten, kan Meneer Ripkowski eindelijk met zijn les beginnen. Meneer Ripkowski is de mentor van de groep losgeslagen kinderen die voor hem in de schoolbanken zitten. Het enigste wat de leerlingen tegenwoordig nog goed in zijn is onbeperkt naar hun bliepende en pingelende toestelletjes te kijken. Knettergek wordt hij ervan. Hij wordt betaald om hun iets bij te leren, maar kennelijk vindt de jongelui van tegenwoordig hun toekomst niet belangrijk genoeg. Nee hun telefoon is het belangrijkste in hun leven. Opletten kunnen ze niet meer en respect komt niet in hun woordenboek voor. Maar goed, het maakt hem ook niks meer uit ook niet. Hij kucht een paar keer om de aandacht te trekken."Goed. Zoals jullie weten komt er vandaag een nieuwe leerlinge in jullie klas. Haar naam is Yara en ze is 15 jaar, ze staat nu op de gang te wachten totdat jullie eindelijk jullie kippenbekjes dicht kunnen houden." Er stijgt een onderdrukt gegiechel uit de klas."Oke dan denk ik dat ik haar nu binnen kan laten? Mooi"
YOU ARE READING
Yara
RomanceYara krijgt gevoelens voor een andere meisje.Wil ze dit wel, is dit wel normaal??Deze 2 vragen blijven door haar hoofd spoken. Wanneer ze moeten verhuizen, wordt ze dan ook helemaal gek. Ze besluit haar ouders een hak te zetten. Hoe durven ze, zomaa...