Wanneer ik de volgende dag weer op school aankom kijkt Lucas me spijtig aan.
" He schatje, het spijt me van gisteren...... Kan ik je spreken na school?"
Ik trek mijn wenkbrauw op. Denkt hij nou echt dat ik iets in hem zie? Jongens zijn zo ingewikkeld... Ik durf te wedden dat zelfs een hetero meisje na gisteren niks meer met hem te maken wilt hebben.
" Oke. Ten eerste ben ik jouw schatje niet en ten tweede om 3 uur bij de super? Je kunt me op zn minst wel trakteren op iets lekkers lijkt me. Tenzij je wilt dat de hele school weet van gisteren."
Verschrikt kijkt hij om zich heen, zoekend of niemand dat gehoord had.
De lessen die volgden heb ik amper meegekregen. Het enigste waar ik aan dacht was nova en hoe ik van Lucas af zou kunnen komen. Ik voelde me echt schuldig tegen over Nova..................
Stel dat ze dit te horen krijgt...... Zal ze dan wel begrijpen dat ik dit allemaal voor haar gedaan heb? En hoeveel jongens zal ik nog moeten nemen voordat ik eindelijk een vlucht naar Nova kan betalen? "Yara? Is er soms een probleem? Je weet dat de bel al gegaan is? Voel je je soms niet lekker?" Ik schrik op uit mijn gedachten en herken de stem van mijn docent. " Het gaat fantastisch met me " mompel ik snel en ik duw hem aan de kant zodat ik erlangs kan. Wanneer ik bijna bij de deur ben wordt mijn arm vastgegrepen. Zuchtend kijk ik op en zie hoe de ogen van meneer Zuur over me lichaam glijden........ Wat wilt ie van me?! Mijn arm wordt losgelaten en hij verplaats zijn hand naar mijn gezicht om daar mijn haar achter mijn oor te doen. Verstijfd van schrik laat ik alles toe. Ik voel hoe zijn hand afdaalt naar mijn borsten. " Ah! Daar ben je dus. Ik heb je de hele tijd lopen te zoeken. Kan ik je straks even spreken over de wiskunde toets voor volgende week? Owh sorry, ik had Yara helemaal niet opgemerkt. Kom je naar mijn kantoor wanneer je klaar bent?" Ik schrik op uit mijn trans door de stem van de rector. " Tuurlijk kom er zo aan." Zegt meneer zuur en hij richt zicht vervolgens weer op mij." Dus morgen na schooltijd zou je graag bijles willen?" Ik hoor hoe de voetstappen van de rector vervagen, hij loopt dus weg. De moed zakt me weer in de schoenen... " Yara......... Morgen verwacht ik je na schooltijd bij de mac. Daarna gaan we wat leuks doen. Zeg maar tegen je ouders dat je bijles krijgt." Zachtjes gaat hij weer met zijn handen over mijn borsten heen. " Heb je dat begrepen Yara?" " Ja.......... Ja meneer zuur...." Eindelijk laat hij me los en mag ik gaan. Ik besef nog steeds niet helemaal wat er fout gegaan is. Waarom moest hij nou zonodig mij hiervoor gebruiken? " Owh je mag trouwens gewoon Pim zeggen hoor."
Wanneer ik thuis aankom spring ik gelijk onder de douche. Ik moet gewoon zijn handen van me afwassen. In mijn hoofd blijven de beelden non-stop afspelen. Nova- Lucas- Pim-Nova - Lucas- Pim- Nova- Lucas- Pim.........Voor dat ik het doorheb is heel mijn huid rood van het schoonwrijven... Dan besef ik me plots dat Lucas ook nog op me wacht bij de super.
Snel schiet ik in mijn kleren en stop een condoom in mijn bh. Je weet maar nooit wat hij van plan is en daarnaast zou het wel een goede afleiding zijn.
592 woorden....................
Wat vinden jullie eigenlijk van het verhaal tot nu toe?
Dit verhaal is eerder online geweest , maar heb het off gegooit omdat ik inspiratieloos was. De zwarte teksten onderaan kunnen dus een beetje afwijken. Maar vanaf nu is alles weer up to date en zo0o...
YOU ARE READING
Yara
RomanceYara krijgt gevoelens voor een andere meisje.Wil ze dit wel, is dit wel normaal??Deze 2 vragen blijven door haar hoofd spoken. Wanneer ze moeten verhuizen, wordt ze dan ook helemaal gek. Ze besluit haar ouders een hak te zetten. Hoe durven ze, zomaa...