Lucas pov.
Hahahaha kijk Jason dan! Ze gunde Jason niet eens een blik waardig! Ik wist wel dat ik de weddenschap zou winnen!
"Hee Jason, wedden om €100,00 euro?" fluister ik nog even snel.
Ze is al bijna bij mijn tafeltje, snel controleer ik nog even mijn adem en mijn haar en maak ik me extra groot. Als ze me nou nog kan weerstaan......
Met een luide zucht ploft ze naast me neer en kijkt me zenuwachtig aan. Voordat ik door heb wat ze doet heeft ze me al een kus gegeven. Gwn eentje op mijn wang.
Dit is echt mijn geluksdag! Dit is me gwn nog nooit overkomen. Nog. Nooit!
Dit uur gaat gewoon veelste snel voorbij!
Ik weet nu al wat ik in de pauze ga doen!
De bel gaat. Iedereen springt blij overeind om zich snel naar het atrium te verplaatsen.
Jason voegt zich zoals gewoonlijk bij me en samen verlaten we het lokaal met Yara voorop.
"Hee jason. Ik hoop voor je dat je die €100 euro al klaar hebt liggen!"
"Nee, die is gek! Heb je haar dan al vol genomen ofzo?! Nee hé? Zolang dat niet gebeurt geen honderd euro voor jou."
"Wacht maar af! Binnen een week gaat het me lukken let maar eens op!"
"Hmpff dat dacht ik ook ja. Opschepper! Enne vergeet het niet te filmen anders geloof ik het ja toch nie."
Luid lachend loopt Jason weg.
"Hee, ik ben Yara."
Ik schrik en kijk haastig opzij.
"Jezus! Je liet me schrikken!" Geschrokken went Yara haar hoofd af. "Nee shit..... ehhm sorry. Ik ben trouwens Lucas"
Gelukkig ze lacht weer! "Hoelang hebben we eigenlijk nog les? Ik heb er namelijk niet veel zin meer in."
"Nu al niet meer?! Serieus Yara?! Je hebt net je eerste uur erop zitten!"
"JaJa Papa! Zeg nou maar gewoon hoelang we nog les hebben!."
Ik probeer een lach te onderdrukken en zet m'n aller strengste gezicht op."Nog 6 lesuren. En als je thuis bent kun je voor straf op je kamer zitten!"
"Oke pap. Mag het ook op jouw kamer Lucas?"
Zoals ze mijn naam zei! WOW! Het klonk zo mooi uit haar mond, voordat ik weet wat IK doe geef ik haar een kus."1-1" En ren lachend weg. Samen stormen we het 2de lesuur binnen.
"Ja dat dacht ik ook ja! Je eerste schooldag en je overtreedt nu al al de regels! Regel 1: niet rennen in de gang. Regel 2: Je komt op tijd de klas in. Regel 3: Niet gillen en overlast veroorzaken!DERUIT!!!! En jij Lucas, DERUIT"
"Oke Oke sorry hoor. Echt de beste manier om mij welkom te heten op deze school ADIOS! Voortaan kom ik uw les niet eens meer binnen! GOODBYE!"
Nieuw record! Binnen 1 minuut de les uit gestuurd worden! Ik had niet veel anders verwacht van onze wiskundedocent...
"Hee Lucas. Zijn jouw ouders thuis? "
"Nee hoezo?"
"Zullen we naar jouw huis gaan? Ik ben nogal moe."
"Awwwhhhhhhh! Je mag wel in mijn bed liggen heur."
Als we bij mijn huis zijn aangekomen wilt ze regelrecht naar mijn slaapkamer.
"Oberrrrrrrrr Mag ik wat te drinken van u?"
"Ja heurrr jongendame! Tot uw orde. Je houdt wel van rollenspellen he?!"
Lachend loop ik naar beneden om vervolgens met een vol dienblad terug te komen.
Yara ligt naakt in mijn bed. Poedelnaakt.
Sorry voor de sexitische ofzo iets wat nu gaat komen doeiiiiii
YOU ARE READING
Yara
RomanceYara krijgt gevoelens voor een andere meisje.Wil ze dit wel, is dit wel normaal??Deze 2 vragen blijven door haar hoofd spoken. Wanneer ze moeten verhuizen, wordt ze dan ook helemaal gek. Ze besluit haar ouders een hak te zetten. Hoe durven ze, zomaa...