Een nieuwe stad. Een nieuw huis. Een nieuwe taal. Een nieuw land. Nieuwe vrienden. En jongens.......... Ik moet de meiden links laten liggen van mijn ouders en ik dacht nog wel dat ze mij begrepen, dat ze het alleen maar leuk voor mij en nova vonden........ maar nee dus....... Jongens zijn veel leuker,je bent ons meisje en meisje horen niet van andere meisjes te houden.Dat is letterlijk wat ze tegen mij zeiden!!!Ik mis Nova........... Ik mag geen contact meer met haar hebben van mijn ouders. Ja ik mag wel, moet ik alleen zelf de vliegticket kopen......... bling bling!!!! Dat brengt me op een idee! als ik een kaartje wil kopen heb ik geld nodig! En hoe kom je aan geld? Door te werken. Offffffffff Door zoveel mogelijk jongens te nemen voor geld!!! Hadden mijn ouders maar niet moeten zeggen dat ik de meiden moest omruilen voor jongens!!!!! En toch staat het idee mij niet helemaal aan...... Ik val op meisjes...... Ik wil het niet eens met jongens doen..... Maarja alles voor Nova.....
Nog geen week later heeft ze al een geschikte jongen te pakken. Hij ziet er niet slecht uit en is een playboy. Ik heb wel playboys nodig, die vragen er om. Het zou sneu zijn als ik het bij een nietsvermoedend jongetje doe...... Hij heet Jason. Hij is wel oké, niet gemeen ofzo. Maar ik voel me niet warm of koud worden met hem naast me.Het is gewoon een aardige gozer meer niet. Maar daar lijkt Jason anders over te denken............. Hij wil steeds vaker met me afspreken, probeert me steeds vaker te zoenen en heeft me ook al geprobeerd in bed te krijgen........ Ja oké, ik weet het........ Dit was mijn plannetje, ik had alleen niet veerwacht dat er ook jongens bij zouden kunnen zitten die HET ook met mij zouden willen doen.... Maar goed, laat ik maar gewoon bij het begin beginnen........ De komende hoofdstukken ga ik met pov's werken. Daarin kunnen jullie, mijn lieve lezertjes, perfect lezen hoe iedereen het meemaakt........ Ik hoop dat jullie dat een goed idee vinden en me nou niet gaan haten. Maar nobody care's , ik hou nog steeds van jullie. Zo dat wou ik ff zeggen.
Oja enne sorry voor de late updates......... Ik heb momenteel niet zoveel tijd om op te daten....... Ik doe het wanneer ik er de tijd voor heb. Maar lezertjes dit verhaal komt af. Ooit.
YOU ARE READING
Yara
RomanceYara krijgt gevoelens voor een andere meisje.Wil ze dit wel, is dit wel normaal??Deze 2 vragen blijven door haar hoofd spoken. Wanneer ze moeten verhuizen, wordt ze dan ook helemaal gek. Ze besluit haar ouders een hak te zetten. Hoe durven ze, zomaa...