Instagram #2

686 36 4
                                    

a

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

a.smith : z najlepszymi dziewczynami  _Jim_  _Delfina_  


SimonAlvarez : Najładniejsza po środku 

_Lunka_  : Bawcie się dobrze. Szkoda, że mnie tam nie ma. Niestety choroba zwyciężyła. 

a.smith : Zdrowiej Luna i wracaj do nas.   Simon 

_Ninka_ :  No. No. Ciekawe kto robił zdjęcie? 

a.smith : Oczywiście najlepszy fotograf pod słońcem 

_Gasti_ : Powinienem się czuć zraniony tym wyznaniem? 

_Mattuś_ : Tak. 

_Gasti_ : W takim razie. Jestem na cb Ambar obrażony. 

a.smith : Co? Nie. Gaston nie rób mi tego. 

_Ninka_ : Widać Gaston jestem lepszym fotografem niż ty. 

_Gasti_ : O nie. Nie będziemy tak rozmawiać. Ja jestem lepszy i koniec kropka.  

Ramix : Jaka kłótnia powstała . Walka o fotografa królowej. A jeśli chodzi o zdjęcie to bardzo ładne. Widać, że fotograf wie co robić by zdjęcie było ładne. 

_Matuś_ : Gaston nie martw się o nic bo i tak Nina cię kocha. 

_Ninka_ : Co? Matteo czy to co napisałeś wpajasz Gastonowi od zawsze by nie był smutny? 

_Mattuś_ : Tak a co? Jesteś chętna by ta historyjka się stała prawdziwa. 

_Gasti_ : Zabiję Cię Matteo kiedyś. Obiecuję Ci to. 

_Mattuś_ : Ja chcę jeszcze żyć. Ratunku! Nina ratuj mnie od tego dzika, który jest w tobie zakochany. 

_Ninka_ : Co ja niby mam takiego zrobić? Radź sobie sam bałwanie. Jesteś bystry? 

_Mattuś_ : Ty mi możesz tylko pomóc. Jesteś ostatnią deską ratunku. Ty możesz opanować tylko tego dzika. 

_Ninka_ : Dobra. Gaston misiaczku?

_Gasti_ : Tak? 

_Ninka_ :  Muszę Ci coś powiedzieć. To co napisał Matteo jest prawdą. Od jakiegoś czasu zrozumiałam, że moje uczucie do ciebie jest szczere. Dzięki Matteo. Pomogłeś mi przełamać lody i powiedzieć mu to co czuje. Choć może to nie jest najlepsze miejsce do tego. 

_Gasti_ : Kocham Cię Nina. Całym moim sercem. 


***************************************************************************************

Podoba Wam się? Poproszę o jakiś komentarz na temat tego co napisałam. Chciałabym znać wasze zdanie o mojej twórczości. 

Przy piosence, która jest w mediach pisałam tą część. 

Pozdrawiam Julia 


Instagram : MambarOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz