_JazStyle_ : Razem z Nina _Ninka_
_Ninka_ : Kocham <3
a.smith : Śliczne dziewczyny
_Lunka_ : Wow <3
Ramix : No no
_Jim_ : Śliczne dziewczyny na tym zdjęciu. Zna ktoś je?
SimonAlvarez : Jazmin i Nina to tak dobrany zespół choć się bardzo różnią
_Lunka_ : Ambar wiesz może gdzie jedziemy na te wakacje co ja też mam jechać?
a.smith : Właśnie nie wiem. Nikt nie chcę mi powiedzieć. Mówią zawsze, że to niespodzianka.
_Lunka_ : Okey. Mi też nikt nie chcę powiedzieć ale się zastanawiam gdzie możemy jechać.
a.smith: Znając moją ciotkę to do jakiegoś drogiego hotelu albo ma tam gdzieś wille i tam jedziemy.
_Lunka_ : No w sumie. Jestem mega podekscytowana a ten wyjazd dopiero za parę tygodni.
a.smith : Wiesz co? Ciotka wparowała do mojego pokoju i powiedziała, że mamy iść na zakupy i kupić coś na ten wyjazd. Wspomniała, że ma być tam ciepło więc ciepłych rzeczy mamy nie brać i wrotki możemy wziąć.
_Lunka_ : Okey. To kiedy idziemy?
a.smith : Może zaraz. Wiesz lepiej wcześniej niż później na wariata.
_JazStyle_ : Mogę iść z wami?
a.smith : No jasne, że tak kochana 😘
_JazStyle_ : No to idziemy na podbój centrum handlowego. Nina idziesz z nami?
_Ninka_ : Okey. Mogę iść. Miałam iść właśnie na zakupy bo nie ma nic w lodówce.
_Lunka_ : To widzimy się w sklepie za trzydzieści minut okey?
_JazStyle_ : Okey
************************************
Podoba się wam? Proszę o jaką kolwiek opinie. Jest to dla mnie ważne .
Pozdrawiam Julia 😘😘😘