Ceasul sună tare de se aude în tot blocul, la care sigur că vecina de deasupra vine la ușa mea(ironie de inceput).
Vecina: Ce e cu gălăgia asta? Părinții tăi știu ce faci?
Baba asta nu stie sau își bate joc de mine?
Eu: In caz că nu știți(imitație de plâns) părinții mei sunt morți.
Vecina: Vreau sa vorbesc imediat cu mama ta!
Atunci îi închid ușa în nas. Asta ii trebuie dacă vrea sa vorbească cu mama. Se aude din camera telefonul meu"pacito a pacito suave suave cito"(asta fiind soneria telefonului) . Răspund și începe:
Denisa: Fată, ai lipsit doua zile, ce s-a întâmplat?
Eu: Ah, nimic doar mi-au murit părinții într-un accident cu o mașină care transporta porci!
Denisa: Ai uitat ceva foarte important!
Eu: Ce?
Denisa: Erau porci de guineea!
Închid telefonul, chiar dacă știam că v-a spune ceva de genul. Am uitat de școală. Am...ar fi trebuit să dau vreo trei teste in alea doua zile. Mă ascultă și la chimie. Să mă duc, să nu mă duc... cred că mă duc. Merg sa fac un dus rapid, mă îmbrac, imi fac ghiozdanul și plec spre "închisoare". Când ajung toți se uita de parca nu mă cunosc. Stai...nu mă cunosc. Azi e miercuri și eu trebuia să vin luni in prima zi de liceu cu Denisa.
Eu: FUCK! Țip și toată lumea se uita la mine ca la ouă de cal.
Director: Tu trebuie să fii eleva noua?!
Eu: Nu, trebuia să vin luni, dar mi-au murit părinții duminica și nu am putut veni!
Director: In ce clasa trebuia să fii?
Eu: A noua D.
Director: Da. Vino după mine!
Eu: Ok!
Merg după domnul pitic și chel până în clasa unde o vad pe Denisa, pe Oana, pe Catalina și pe ho(sunete de mirare) aaah(sunete de îndrăgostită) Mike. Se pare că sta singur în bancă(față malefica). Mă așez lângă el și îmi scot lucrurile pe banca. Profesorul intra în clasa și ....nuuuu. Pe ușă intra vecina de deasupra căreia i-am închis usa în nas. Fuck, am belit carasu'.
Baba(vecina): Bonjour mes eleve!
Clasa(fara mine): Bonjour profeseur!
Eu(întârziată): Bonjour profeseur!
Baba(vecina): Cam târziu nu crezi?! Ridicate în picioare!
Mă ridic și pune baba o fata, zici că a văzut căcat plutitor.
Eu: Ce vă uitați așa la mine?!
Baba(vecina): Îmi pari cunoscuta.
Eu: Da, sunt vecina dumneavoastră!
Vecina: Când mai aveți ora cu mine?
Denisa(vesela): Maine!
Vecina: Veți da test!
Toți: Aaaaah(sunete nervoase)!
Sună clopoțelul și vecina iese din clasa. Eu îmi scot matematica pe banca și aștept soneria de inceput. La mine la banca se aduna o șatră de băieți care defapt vin la Mike. Denisa și Cătălina vin la mine în timp ce Oana iese misterios din clasa.
Eu: Hai sa o urmărim!
Fetele mă urmează și o vedem in capătul coridorului vorbind cu un băiat. Îmi pare cunoscut...e Bogdan.
Eu: Fetelor, avem îndrăgostiți!
Catalina și Denisa: Uuuuuu(sunete ironice de mirare)
După ce spun asta ne întoarcem în clasa, iar imediat după intra Oana urmată de proful de mate. Toți ne ridicăm pentru a saluta.
Toti: Buna ziua!
P.mate: Buna ziua! Luați loc!
Ne așezăm și deschidem caietele. Ora de mate trece repede având în vedere că am scris OPT pagini. In pauza vorbesc cu Oana despre chestii care îmi vin in minte și nu știu cum se face că o întreb cum a ajuns cu Bogdan. Ea pune o fata că profa de franceza când m-a văzut.
Oana: De unde știi?!
Eu: V-am văzut pe hol vorbind, păreați așa îndrăgostiți!
Oana: Cine mai știe?
Eu: Deni (Denisa) și Cătă (Cătălina).
Fetele desenau pe tabla și nu a auzit nimeni soneria pentru că era muzica la maxim in toate colturile clasei. Intra profa de romana care e și diriga. Eu eram singura fată care era în bancă, iar Mike singurul băiat. Restul orelor trec repede fiind engleza, fizică și chimie. Merg acasă, pornesc televizorul și caut un film. Am găsit "Ștrumfii, satul pierdut". Era la sfârșit.Eu am fost RataTV, sper sa va placa. (Vreau sa incep sa fac promovări, dacă vreți dati-mi mesaj pe privat sau lăsați un comentariu) Bye!
CITEȘTI
Viața Cornelei
HumorCornela este o fata cu mici probleme peste care trece alaturi de prietenii ei.