Dupa vacanta de Craciun, ne-am intors la scoala! Normal ca urma vacanta intersemestriala si trebuia sa avem mediile incheiate! Si normal ca eu nu aveam destule note! Deci am fost ascultata la toate orele de luni! Si normal ca nu eram singura la unele materii! Asa ca am dat si teste! Si normal ca am copiat la toate! Si normal, ca doar sunt Cornela, ala de mate m-a prins copiind! Si normal ca mi-a luat telefonul, copiutele si foaia pe care scrisesem si m-a pus sa o iau decla capat! Si normal ca maine fiind marti trebuie sa merg la atelier, ca da am avut eu nevoie sa intru la arhitectura la liceu! Si normal ca prietenii mei subt in grupa cealalta fata de mine, iar eu cu toti autistii din clasa! Si normal ca am avut si tema de pictat ceva de craciun si de revelion si de cacat si pisat la un loc! Si normal ca nu am facut asta si o sa stau toata noaptea sa pictez asa ceva! Si normal ca maine am si meditatii la mate si la romana dupa atelier si nici la alea nu mi-am facut tema! Si normal ca eu in loc sa imi fac tema la noapte o sa stau si o sa vorbesc cu Oana sau Denisa sau Catalina sau Carl sau Bogdan sau Lip sau John sau Scot! Si normal ca eu inca ma gandesc la intamplarea cu Andrei, fratele lui Bogdan si Carl! Si normal ca vreau sa il bat! Si normal ca gandurile mele au fost intrerupte de Catalina!
Cata: Fa, Cornelo!
Eu: Ce vrei?!
Cata: Vezi ca te-a strigat doamna de trei ori!
Eu: Ah, bine! Prezenta, doamna!
Profa: Cam tarziu! Oricum te-am vazut dupa a treia strigare!
Eu: Ah, okay!
Deni: Fa, da' proasta mai esti!
Denisa incepe sa rada in hohote alaturi de Oana! Pitipoanca de Mindy clar ca a auzit si ne-a parat! Mai nou avem si detentie dupa scoala! Poate imi fac si eu temele la meditatii! Bine ca am mereu caietele dupa mine! Orele trec, iar la detentie era Lip, foarte nervos!
Deni&Cata&Oana: Sall boy!
Eu : Hey Lip!
Lip: Mda buna!
Eu: De ce ai detentie!
Lip: Am batut pe unul! Voi?
Deni: Am ras ca tutele in ora la aia de Franceza!
Eu: Pe cine ai batut?
Lip: Unul de a 11-a care se dadea la Scot prin mesaje!
Eu: Urat.....de fata aluia!
Denisa iar rade ca tuta! Profesorul care sta cu noi urmatoarele doua ore de detentie este......! Shit! E Andrei!
Eu: Ce vrei fa?
Andrei: Eu stau cu voi!
In sala de detentie mai erau vreo 5 copii! Saracii! O sa fie traumatizati!
Eu(soptind sore fete): Hai sa il batem pe asta!
Cele trei dau afirmativ din cap!
Andrei: Daca va ridicati de pe scaune va dau sanctiune si inca o ora de detentie!
Eu( soptind iar): Abandonati misiunea!
Ne asezam inapoi toate patru! Lip statea cu capul pe banca dinainte sa vina curva asta de suplinitor pedofil! Nu cred ca stie cu cine stam! El e cel mai mare din sala de detentie! Restul erau copii din aia de la a 9-a C, aia handicapati din scoala! Si noi patru fete de la 9 B! Pe la jumatatea primei ore clar ca Oana vrea la baie! Vaca o lasa sa mearga! Cata si Deni se jucau sah, de ubde dracu' l-au scos nu stiu! Ceilalti 5 copii stateau cuminti ca sa nu mai primeasca inca o ora de stat in sala asta! Eu asteptam sa plec! Dintr-odata Lip isi ridica capul de pe banca cu mana la nas!
Lip: Pot sa ma duc la toaleta?
Andrei se uita la el si ii spune:
Andrei(cu o fata de parca a vazut diavoul in persoana): Nu!
Lip: Bine!
Lip era foarte suspect! Si inca tinea mana la nas! De odata cade de pe scaun si vad ca ii curgea sange din nas!
Eu: Ba, a lesinat Lip! Oana, care doar intrase, Deni si Cata erau speriate! La fel si eu! Autistii de la C se bateau! Iar Andrei statea si urmarea cum Lip zacea pe jos!
Eu: Hai fetelor!
Fetele se duc la Andrei si il leaga de scaun cu o sfoara scoasa de undeva de unde doar dracu' stie! Iar eu il iau pe Lip si ies din sala cu intentia de a merge la cabinetul medical, unde nu era nimeni!Stiu ca e tarziu si ca nu am postat de mult si ca am spus ca fac capitol de revelion, dar nu am stiut ce sa scriu! Oricum, sper sa va placa si scuzati greselile din acest capitol dar si pe cele din capitolele anterioare!
CITEȘTI
Viața Cornelei
HumorCornela este o fata cu mici probleme peste care trece alaturi de prietenii ei.