Planul

28 4 13
                                    

Cata: Deci?! Haide! Spune și prietenelor tale!
Eu: Poate puțin!
Deni: Știam eu! Hei, Oana!
Oana(de pe banca de langa bloc): Ce?
Deni: O să fiți cumnate!(alt tipat de fericire)
Cu țipătul ăla a trezit morții din somn! Dar nu morții din cimitirul nostru, ci cei din cimitirul din Constanta!
Eu: Ok, să mergem odată!
Oana: In sfârșit!
Cata și Deni: Ok!
Ajungem la școală unde erau Carl, Bogdan, Lip, John, și încă un baiat, dar nu îl cunosc!
Eu alaturi de fete: Hey!
Băieții: Hey!
Carl: Credeam că nu mai vi!mă ia în brațe!
Oana și Bogdan de pupa pe acolo prin spate, iar John le face curte lui Deni și lui Cata!
Carl: Ok, să mergem!
Eu: Unde?
Toți in cor: La cimitir!
Eu: Ce, de ce?
Lip: Pentru că e frumos acolo!
Eu aveam o fata gen: really nigga!?
Eu: Ok, și băiatul ăla cine e?
Nu îl vedeam prea bine pentru că stătea cu spatele!
Lip: El e Scot!
Se întoarce și spune:
Scot: Nu mi-a spus nimeni că vine și Cornela!
Eu: Scot! Ce faci?
Scot: Aștept sa mergem în cimitir!
Am pornit la drum, iar nu după mult timp ajungem la cimitirul din oraș! Intrăm și era ceva lume acolo care se uită ciudat la noua copii intrând în cimitir! Ne îndepărtăm de oameni și intram pe o cărare într-o pădure!
Eu: Unde mergem?
John: La cimitirul de animale!
Mergem pe poteca până într-un loc cu multe morminte mici. Ne îndreptăm spre o căsuța destul de noua și intram in ea. Era destul de spațioasă pentru un mormânt de animal! Dar erau mai multe morminte înăuntru, nu doar unul!
Eu: Ce e locul ăsta!
Carl: Capela câinilor de rasa! Aici sunt îngropați câinii celor mai bogați oameni din oraș!
Cătă: Și ce facem înăuntru?
Scot: Căutăm chestii valoroase! De obicei bogătanii își îngroapă animalele cu comori!
Oana: Jefuim morminte? Îmi place!
Bogdan: Știam că o sa îți placă!
De pupa iar aia doi, după care găsim ceva strălucitor!
Deni: Uitați!
Ne uitam cu toții foarte atent, dar de pare că e doar lumina lunii care se reflecta într-un geam spart! STAI! LUMiNA LUNII?!
Eu: Prieteni, când și-a făcut noapte?
Nimeni nu știe, așa că plecam!
Când ieșim mergem cu toții spre casa lui Scot să îl conducem! Apoi o ducem pe Denisa, după care Oana, urmând Bogdan și Carl, următoarea fiind Catalina, urmată de John! Lip s-a oferit să mă ducă acasă, pentru că era cam târziu! Pe drum începe ploaia, iar noi o luăm la fugă spre casa mea!
Eu: Poți sta la mine daca vrei, nu pare că se va opri prea curând ploaia!
Lip: Sigur, mersi!
Urcam, descui usa, intrăm, ne descălțăm și mă duc să îi aduc niste haine de la Jeremy pentru a dormi!
Mă întorc și mergem in bucătărie! Jeremy stătea la masă și manca niste omleta! Ne așezăm lângă el și:
Eu: Jeremy, el e Lip! Lip, el e Jeremy!
Lip: Incantat!
Jeremy: La fel!
Eu: Va dormi la noi în noaptea asta, pentru că m-a adus acasă și a început ploaia și nu poate pleca!
Jeremy: Ok! Atata timp cat nu îl deranjează dormitul pe canapea!
Lip: E ok, dorm unde o fi, numai sa dorm!
Mergem la mine in camera pana ne culcam, iar când deschid telefonul văd un grup cu noi noua și cu următoarea conversație:
Conversație in messenger:
Carl: Cine merge mâine în excursie?
John: Eu și Lip, clar venim!
Scot: Sigur!
Cătă: Da!
Oana: Excursieeeee!
Deni: Și eu, clar!
Bogdan: Da, de ce nu?
Lip: Da, vin!
Eu: Și eu!
Carl: Ok deci merge toată lumea!
Sfârșim conversație in messenger.
Eu: Ne-am făcut cu plimbare Lip!
Lip dormea lângă patul meu cu perna în brațe! L-am lăsat acolo, ca sa nu îl trezesc și m-am culcat și eu! Urma cea mai tare zi din viața mea! Toată noaptea m-am gândit la excursie și că voi fi cu Carl o zi întreagă! Am visat cum că eu și cu el ne căsătorim după ce terminam școală și o sa avem doi băieți pe nume Ronby și Bob și o fata pe nume Clara! Dar asta e doar un vis, nici nu știu dacă mă place!

Nu am net din cauza furtunii de ieri așa că o sa postez mai pe weekend, așa că nu vă speriați că nu mor!

Viața CorneleiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum