Ce cacat vrea asta?

8 2 5
                                    

Lip: Scot, despre ce vorbește?
Scot: Mai știu cand ți-am spus că ești primul meu iubit?!
Lip da afirmativ din cap.
Scot: Am mințit! Primul meu iubit a fost un băiat din fosta mea clasa cu care din nefericire intrasem la liceu și de aia m-am mutat aici!
Cornela: Și când aveai de gând să ne spui și nouă?
Scot: Niciodată!avea și un zâmbet tam pe fata care mă făcea să vrei sa îl plesnesc atât de tare sa zboare de cinci ori înconjurul universului!
Cornela: Cine e căcatul ăla și ce vrea?
Scot: E Erik, fostul meu iubit!
Cornela: Și ce ți-a făcut în gimnaziu?
Scot: A spus întregii scoli că sunt gay și că am vrut o relație cu el, chiar daca am avut una el nu a acceptat asta, și toți au început să își bată joc de mine!
Lip: Cum a ajuns vestea la întreaga școală?
Scot: A făcut asta la premierea din clasa a șaptea și erau toți acolo, inclusiv mama!
Cornela: Și ce a spus mama ta?
Scot: A spus că acceptă asta cat nu ii spun tatei sau oricui altcuiva din afara acestei școli!
John: Sa mori tu faa!strigând din exteriorul mașinii la Oana care îi spunea că vrea să îi facă nu știu ce lui Bogdan sa îl sperie!
Lip: Continuă!
Scot: Asta e tot, a trebuit să suport batjocura timp de un an în care am fost jignit, bătut și aproape violat!
Eu: Și ce căcat vrea asta de la tine?
Scot: Ai spus că vrea să fie iar cu mine, nu?!
Eu: Da!
Scot: Și atunci ce căcat vrea de la mine!?
Eu: Aaah!
Scot: Pot sa merg acasă să dorm?
Eu: Nu!
Scot: De ce?
Eu: De d-aia!
Lip: Du-te acasă, Cornela!
Eu: Bine! Sa ii spui si lu ala sa o sugă! Pa!
Lip&Scot: Pa!
Restul plecaseră deja, mai eram eu Jeremy, Scot și Lip! Eu și Jeremy stateam pentru că trebuia să luăm mașină dar aia doi nu coborau din ea!
Eu: Marș din mașină!
Lip: Ah da! Trebuie sa o luați! Hai Scot, să mergem!
Scot: Bine!
Cei doi pleacă, iar eu și Jeremy intram in casa! Mâine e luni deci am o tonă de teme la franceza, romana, mate, engleza, și logică, adică toate orele de luni! Mă apuc de aia la romana că e ușoară! Matematică, e scurta! Engleza, eu sunt as la engleza! Franceză, îmi dă Oana mesaj mai târziu cu rezolvarea! Și mai e logica pe care nimeni din clasa nu o înțelege! Am o idee! Îi trimit poza cu cerință lui Carl, că el ar trebui să știe că e a zecea, in pula mea(pe care nu o am)!
Conversație pe messenger
Carl: Ce sa fac cu asta?
Eu: Să mă ajuți să rezolv că nu știu!
Eu: Apropo, e logica!
Carl: Nu sunt bun la aia!
Carl: Scuze!😞
Eu: Nu e nimic! Mersi oricum!
Eu: Phaaa🙋
Carl: Pa!
După tot timpul ce l-am petrecut împreună, el îmi spune un simplu "pa"?! Javră frumoasa! Poate îl întreb pe John!  După ce îl întreabă!  Nici el nu știe! Eh, îmi bag pula! Mă duc fara tema mâine! Adică e trei dimineața și eu incerc sa fac tema la logica! Dă-o dracu' de materie proastă! Nu am nevoie de ea in veața! Mă culc! Dimineață mănânc un sandwich și plec spre școală! Pe drum mă uit pe străzile lăturalnice și îi văd pe Scot și Lip!
Eu: Heeey, băieți!
Lip: Buna, fata!
Scot: Sall!
Eu: Ce faceți? Nu veniți la școală?
Lip: Ba da! Venim acum, cu tine!
Eu: Bine! Care din voi e bun la logica?
Lip: De ce?
Eu: Că am tema și nu știu să o fac!
Scot: Eu am făcut-o!
Eu: Serios?! Mi-o dai și mie, nu?
Scot: Da!
Lip: Eu i-am făcut tema că el nu e bun la logica!
Scot: Taci!
Lip: Haide iubi, nu fi nervos!
Scot se uită urat la el, dar Lip se apropie de el și îl sărută scurt!
Lip: Eu trebuie să plec! Sper că îți trece supărarea până terminam școală! Paa!
Scot: Pa!
Eu: Pa, tu!
Mergem la ora și îmi copiez tema! Profu' de logica intra pe ușă și spune sa ii dam temele la control!

Pam pam paaaaammmm! Ce face profu' ăla dacă află că a copiat tema?

Viața CorneleiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum