Mă trezesc pe canapea și nu știu cum am ajuns acolo, parca eram în pat. E popcorn peste tot și vreo trei pahare cu cola pe masa.
Flashback
Am aprins televizorul la sfârșitul filmului, când aud soneria. Sper sa nu fie proasta aia de franceza. Deschid usa, iar atunci Cata si Oana intra pe ușă cu trei pungi in maini. Se duc în bucătărie și scot paharele din dulap și sucul din pungi.
Oana: Să petreceeeem, wohooo!
Cata: Daaaa!
Eu: Ce dracu' ați pățit?!
Oana: Am fost in club cu Mike și Bogdan.
Eu: Siii?!
Câtă: Am băut cinci pahare de alcool amestecat ( diferite sortimente de alcool).
Eu: Fara mine!? Cum să faceți asta?
Cata: Am luat bere și pentru tine!
Oana: Pentru că te iubiiiim!
Eu: Ahhhh, și eu va iubesc!
Cata: Să beeeem!End flashback
Daaaa, se pare că Oana e in baie și Cata in camera mea. Mă uit la ceas și văd că am întârziat la școală.
Eu: Nuuu, de ce euuu?!
Oana: De ce nu tu ce?
Cata: Ce ai?
Eu: M-a sunat Mike și nu i-am răspuns! Ce mă fac?
Oana: Vorbești cu el la școală!
Eu: Zici tu!?
Oana: Da!
Eu: Ok!
Cata: Să mergem odată!
Am pornit spre școală doar cu cărțile mele, pentru că ele nu le-au adus aseară la mine, pentru că da, beție! Am ajuns la jumătatea orei de biologie pentru că Oana a obosit coborând scările de la etajul UNU! Și sigur că s-a oprit când a ieșit din bloc și a stat acolo zece minute, că ei nu ii pasa de biologie, că a avut media zece în toți anii de gimnaziu, deci, de ce nu ar avea și la liceu.
Când intru in clasa un băiat sta în banca mea și scrie ceva.
DESCRIERE
Era îmbrăcat cu un hanorac negru avea blugi negri și tenesi negri. I se vedea puțin din tricou, care clar că era tot negru.
Eu: Băiatul are probleme mari! Îi șoptesc Oanei in timp ce mă îndrept spre o banca din spate.
Oana: Știu! Îmi șoptește înapoi.
P.Bio: Să vă luați lecția de la un coleg. Vi-l recomand pe Scot!
Eu și fetele eram ceva gen :Cine? Nu îl cunosc! dar nu am zis nimic. Presupun că e cel nou! In pauza merg la el!
Eu: Hey, tu ești Scot, nu?
Scot: Da! Nu înțeleg!
Eu: Ce?
Scot: De ce vorbești cu mine!?
Eu: De ce nu?! Îi zâmbesc și se vede pe fața lui că se bucura că vorbesc cu el! Oare de ce nu vorbește nimeni cu el?
Eu: Mă gândeam să vii pe la mine să îmi dai și mie lecția la bio! Ce zici?
Scot(puțin retras): Sigur!
Eu: Ok! Mergem amândoi la mine după școală!
Scot: Sigur!
După discuția asta orele au trecut că vântul! L-am așteptat pe Scot în fața clasei, iar când a ieșit am pornit spre casa mea! Când am ajuns am urcat și am intrat în apartament!
Scot: Părinții tăi nu o să se supere?
Eu: Nu cred că îi mai supăra ceva acum!
Scot: De ce?
Eu: Sunt morți!
Scot: Îmi pare rău, nu am știut!
Eu: Nu e nimic! Nimeni nu știe! Înafara de Oana, Cătă și Deni!
Scot: Cred că mă urăști acum!
Eu: Scot! Nu vorbi așa! Nu te-aș urâ niciodata!
Scot pune o fata din aia gen "ce dracu' e neinregula cu fata asta" și eu am pus un zâmbet tâmp pe fata de parca venea sfârșitul lumii și el mi-a cerut să îl omor înainte să o facă apocalipsa!
Scot: Mersi!
Mă îmbrățișează așa strâns încât mi se pare că mor! Când îmi dă drumul respir ușurată, exact ca la sfârșitul orelor de matematică și de franceză!
Scot: Eu ar cam trebui sa plec, ai mei o să se supere!
Eu: Sigur! Nu e nici o problema!
Se incalta își ia ghiozdanul și pleacă! Când închid ușa văd că și-a uitat hanoracul. Îl sun și îi spun că l-a uitat la mine, el răspunză de cu "mi-l poți aduce mâine?" eu aprobând și închizând. Mă întind pe canapea și sunt gata să adorm când cineva sună la ușă.
Eu: Cine e?
Persoana: Politia, deschideți!
Deschid ușa pentru că politie, pentru că frica de poliție și pentru că a zis sa deschid! Când deschid îmi vine să mor.
Eu: Jeremy?!
Jeremy: Da, eu!
Ne îmbrățișăm și îl invit înăuntru!Hey, scuze că nu am postat de muuuult, dar am fost cu examenul de admitere și probele la desen și alte de-astea! Sper că vă place și din nou scuzeeee!
CITEȘTI
Viața Cornelei
HumorCornela este o fata cu mici probleme peste care trece alaturi de prietenii ei.