Excursia

33 4 10
                                    

Mă trezesc dimineața și Lip nu mai e pe jos! Ma duc în bucătărie unde îl vad făcând micul dejun!
Eu : Neata, bucătarule!
Lip: Neața! Cum ai dormit?
Eu: Perfect! Tu?
Lip: Nu prea bine. Podeaua era tare!
Eu: Știu! Te trezeam dar dormeai așa de frumos!
Lip: Vezi că Jeremy a plecat devreme! Si mi-a zis sa te anunț!
Eu: Aha, ok!
Mâncăm și apoi ne pregătim, mă pregătesc pentru excursie, după care mergem la el acasă pentru a se pregăti! Ne întâlnim cu toții în fața școlii cu cate un ghiozdan in spate!
Eu&Lip: Hei!
Restul: Hey!
Carl: Ce faceți?
Eu: Bine, tu?
Carl: Bine!
Lip(stricând momentul): Mergem odată?
Toți: Da!
Plecam spre hotelul de la plaja unde o să stăm trei zile!
Carl: Buna ziua!
Recepționeră: Buna ziua! Aveți rezervare?
Carl: Da, doua camere de câte trei persoane și două de câte două persoane!
Eu: Dar în total vin zece persoane, noi suntem noua?
Carl: Vine și Jeremy mai târziu!
Eu: Ăă, ok!
Recepționeră: Da, camerele 145, 146 și 168, 169!
Carl: Mulțumim!
Mergem in camere! Oana cu Bogdan in camera 168, John cu Deni și Cata in 146, Jeremy cu mine și Carl in 145, iar Scot si Lip in 169! Am intrat in camera cu Carl, pentru că Jeremy venea seara! Am plecat cu fetele la plaja alaturi de John și Bogdan, in timp ce Carl îl aștepta pe Jeremy în hol, iar Scot și Lip au rămas in camera! Eu intru in apă urmată de Cata și Deni, in timp ce John, Bogdan și Oana au rămas pe mal! Carl Vine alaturi de Jeremy!
Eu: Buna băieți! țipam eu din apa la ei!
Jeremy&Carl: Buna!
Jeremy vine in apă, iar Carl se așează pe prosop lângă John!
Eu: Jeremy, hai sa ne scufundam!
Jeremy: Ok!
Jeremy se scufunda, dar eu nu așa că sar pe el și îl țin sub apă până mă aruncă de pe el!
Jeremy: Ești nebună?! Era sa mor!
Eu(cu fata mea tâmpă de copil retardat): Știu!
Se uită urat la mine apoi pleacă spre mal! Trec câteva ore de stat în apa, așa că plecam spre hotelul în care urma să stăm weekend-ul asta! Scot și Lip ieșeau să se plimbe așa că am mers cu ei! Scot a început să se uite urat la mine când am intrat între ei doi!
Eu: Siii, ce mai faceți?
Lip: Mergem spre restaurant să mâncăm!
Scot: Apoi căutăm cimitirul și mergem acolo!
Eu: Okaaaay!
La restaurant am luat o sticla de vin din care am băut opt păhăruțe!
                           Lip POV
Clar că ne-a făcut Cornela scandal dupa ce s-a îmbătat! Am fost dați afară din restaurant și am dus-o pe Cornela la hotel, iar noi ne-am dus spre cimitir! Ajunși acolo îl iau pe Scot de mana pentru ca nu îmi place in cimitir!
Scot: Totul o să fie bine, promit!
Eu(Lip): Dacă zici tu!
Îmi zâmbește și ma îmbrățișează! Strânsoarea brațelor sale e atât de călduroasă in noaptea aceasta rece de septembrie! Poetul din mine vrea afară! Dar nu îl las! Încă nu e timpul!
Eu: Hei, Scot!
Scot: Da!?
Eu: Mă gândeam să le spunem prietenilor despre noi!
Scot: De ce?
Eu: Nu mai pot ascunde! Nu mă simt bine făcând asta!
Scot: Nici eu, dar daca nu o să ne accepte!
Eu: Scot, înțelege! Sunt prietenii noștri, o să înțeleagă!
Scot: Și dacă nu, o să îi pierdem?!
Eu: Nu o să îi pierdem! Vor fi mereu prietenii noștri!
Scot: Bine!
Ne întoarcem la hotel, unde Cornela era pe masa din hol dansând cu Oana! Le-a adus bere aici!
Eu: Carl, ce se întâmplă?
Carl: Ne-am îmbătat rău de tooot!
Eu: Doamna recepționeră ce zice?
Scot: Nimic! E prea beata!
Eu: Ce?
Recepționeră: Wohoooooo! Mai vreau bere!
Eu: Dacă vine managerul?!
Scot: Rezolv eu!
Scot le ia pe Deni și Cata alaturi de John, care nu bea! Apoi ii suge pe Carl și Cornela la Jeremy! După îi duce pe Oana și Bogdan la ei in camera!
Eu: Wow!
John: Bravo!
Scot: Merci!
Mergem cu toții in camere și ne culcam! Dimineață, la micul dejun, ne întâlnim toți și îi fac semn lui Scot!

Suspaaaaans! Știu că nu am mai postat de mult, dar nu mi-a mers netul la telefon(netul din casa) și am terminat datele! Nici acum nu merge netul, dar consum puțin mai multe date! Nu-i bai!
Paaa!

Viața CorneleiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum