Betty przez całą noc czytała regulamin akademii. Zasad i zakazów było tyle, że sama nie wiedziała ile czasu jej zajmie na zapamiętanie tego.
Przetarła oczy i spojrzała na budzik, była 6 rano. Głośno westchnęła wstając z łóżka. Miała jeszcze godzinę do śniadania, więc powinna już zacząć doprowadzać siebie do porządku.
Z szafy wyjęła jeansy, zieloną bluzkę na ramiączkach oraz czystą bieliznę. Na plecy zarzuciła szlafrok, a stopy wsunęła w kapcie. Jedną ręką wzięła ubrania i czarne tenisówki, a drugą otworzyła drzwi udając się do łazienki.
***
Po porannej toalecie Elizabeth poszła na śniadanie. W całej szkole jeszcze nie było dużo uczniów. Większość zjedzie się dopiero dzień przed rozpoczęciem nauki.
Betty usiadła na ławce, dzisiaj podali gofry. Nałożyła na talerz dwa - oba posypała cukrem pudrem, do tego nalała sobie czarnej kawy i posłodziła jedną łyżeczka cukru.
Jadła samotnie, kiedy drzwi od stołówki się otworzyły. Do środka weszło więcej uczniów, w tym Emily razem z Niallem i jeszcze jedną blondynką, której Betty nie znała. Cała trójka zmierzała w jej kierunku, blondynki o czymś dyskutowały.
- Nie Emily, to naprawdę bardzo kiepski pomysł. - powiedziała niższa, nie znana dla Elizabeth blondynka.
- Dlaczego? Myślę, że to jest świetny pomysł! - oburzyła się Emily - zapytajmy Betty o to!
Niall usiadł obok szatynki, a dziewczyny na przeciwko niej.
- O co będziecie mnie pytać? - zapytała kończąc jeść drugiego gofra.
- Masz tu coś - powiedział Niall pokazując na swój prawy kącik ust.
Betty wytarła się w lewy kącik ust.
- Już? - zapytała go.
- Nie, hahah - blondyn zaśmiał się i starł szatynce cukier puder z ust - Już.
Dziewczyna podziękowała mu uśmiechem.
- Więc, co z tym pytaniem? - zapytała.
- Emily uważa, że noszenie opasek przez nią i reszty dziewczyn z rady dziewcząt to świetny pomysł!
- Ponieważ to jest świetny pomysł!
- Kto teraz nosi opaski? - powiedziała Betty.
- No właśnie!
- Ale ja oglądałam taki serial tego lata i mówię wam, ten pomysł jest genialny! Tam opaski nosiła "wyższa liga", ale tutaj może nosić cała rada dziewcząt! Przywrócimy dawną świetność opaskom! - upierała się przy swoim Emily.
- Dopiero oglądałaś Plotkarę? Przecież ten serial skończył się jakieś 5 lat temu.
- Jezu, Emily wzięłaś to z serialu, naprawdę? Dzięki Bogu, że zabierają nam telefony, bo jeszcze byś bloga plotkarskiego założyła. - powiedziała blondynka smarując sobie gofra kremem czekoladowym.
- Boże marudzicie no.
- Tak w ogóle to Ginny jestem - blondynka wyciągnęła rękę do Betty - nie pytaj, moi rodzice uwielbiają Harrego Pottera.
CZYTASZ
Academy // n.h
Fiksi Penggemar'I jeśli Ci uwierzę Czy to sprawi, że to się skończy? Jeśli Ci powiem, że Cię potrzebuję Czy tego chcesz? I jestem rozbity i krwawię I błagam o pomoc' //The 1975-If I Belive You//