Am zis cumva că ziua asta nu poate fi rea? Nu, nu poate fi rea. Poate fi foarte rea.
La ora de limba română, de la gramatică, s-a ajuns la glume porcoase, întâmpinate cu bucurie de doamna profesoară. La ora de matematică, un elev a aruncat geanta domnului profesor pe fereastră, iar la ora de sport, băieții se holbau la decolteurile noastre. O colegă își povestea gândurile sadice în privința băieților, iar Melanie...Ei bine, Melanie mânca o pungă de chips-uri Lays. Aveam să iau detenție, doar pentru că am pus o paranteză greșit, iar un coleg "deștept'' a constatat că semăna cu "altceva". Mi-am luat ziua bună de la Mela, apoi am plecat spre casă.M-am aruncat pe pat, închizând pentru un moment, ochii.Exact, pentru un moment, pentru că după mama și-a făcut apariția.
-Scumpo, te rog, du-te până la SuperMarket să cumperi o cutie de lapte și o pungă de cereale integrale.
-Da, mamă, murmur eu.
Mă îmbrac cu o pereche de pantaloni de trening, un tricou Nike, niște șlapi, iar părul mi-l fac într-o coadă de cal.Ies din casă, apoi plec spre SuperMarket. Intrată, mă duc să cumpăr cerealele, apoi mă întorc spre secțiunea de lactate. Mă ridic pe vârfuri să iau cutia de lapte, dar tot nu ajungeam. La un moment dat, o mână ia cutia, și mi-o dăruiește.Un singur cuvânt : Zayn.
-Oh, mulțumesc, murmur eu rușinată de situație.
-Pentru puțin, îmi zâmbește dulce. Să înțeleg că nici pe vârfuri nu ajungi? Cât ai înălțime?
-Asta nu te privește, îi răspund arțăgoasă. Un metru șaizeci și trei, șoptesc.
Începe a râde, ca apoi să îmi ia din mână cutia de lapte și punga de cereale, și să plece.
-Ce faci?! Îmi aparțin.
Se duce spre casă, și plătește.
-Acum nu, spune serios. Glumesc, voiam și eu să ajut o fată drăguță, se bosumflă.
Nu cred! Tocmai a spus că sunt drăguță!
-Te conduc eu până acasă! Spune acesta dintr-odată vesel.
-Poftim?
-Nu pofti că ți se-apleacă. Haide, ne vom distra, mă trage după el.
Tot drumul, am râs și mi-a povestit amintiri din copilărie. Nici nu observasem că am ajuns acasă.
-Mulțumesc, dar, murmur eu întrebător, de unde știai că locuiesc aici?
-Am relațiile mele, îmi spune Zayn făcându-mi din ochi, apoi mă sărută pe obraz. Ne mai vedem, Hayley!
Și pleacă. Intru în casă, las în bucătărie cumpărăturile, și fug în camera mea, unde mă arunc la propriu în pat. Cea mai frumoasă zi, Zayn a spus că sunt drăguță și m-a sărutat pe obraz! Două lucruri frumoase în aceeași zi! Ce să îți dorești mai mult ?!