Funshie,Děcka a Kelly ve špitale

33 7 0
                                    

No bezva!Ranní šichta!Začátek v 9 a konec ve 4!To bude super!Ta ironie nebyla asi moc vtipná,ale co.Zajímá mě,kdo místo Violl nastoupí.Zavolám Inně,ta to bude vědět.J:Inna?I:Co je?J:Nevíš kdo bude novej makat?I:FunshieZarazila jsem se.Funshie?To ne!Tohle hlavně ne!Položila jsem hovor.Právě je 8:43.Takže budu muset jet.Doufám že Jelly a Ellen nepoznají že někam jdu,já s nimi nevydržím. A ptáte se kdo to jsou ty dvě?Moje děcka.Ono to s tím věkem, je složitý. Nevím kdo stanovil věk pro roboty,ale musel to být nějaký krypl.Nastartovala jsem auto a jela do prdele.Jo správně.Ta prdel je pizzerie.-O 15 minut později-Nemusela jsem přecházet půlku budovy,čili jsem se teleportovala.Už se otevírá. Ten křik....Příšerně ohluchující!,,Vsadím se,že se zase Funshie ožere"Řekla Sunny.Mávla jsem rukou a řekla jsem,aby na to srala.Spletla se.Funshie nebyla zlitá jak na Octoberfestu.Ti tři retardi na pódiu začali mluvit.,,Te maten ellos!(Př:Zab je)"Řekla jsem španělsky.Roboti se ale chovali divně.Nevím jestli mají deprese,nebo co.To co zpívali,bylo příšerné.Znělo to,jako kdyby do music boxu nalili karamel.Najednou za mnou přišli ty dvě.Vytočeně jsem se jich zeptala,kdo je poslal.Řekly,že je poslal jejich fotr.Málem jsem začala nadávat,kdyby mi neřekly,že není večer.Všimla jsem si Walkera s jeho partou jak vedou Kelly k pirátské zátoce.Nezdálo se mi to,proč a tak jsem šla potichu za nimi.Divím se,že si toho Marianne nevšimla.Ten červenej byl vypnutý a jeho holka byla někde v prdeli.Šla se mnou jen Ellen,protože ta nemá rozum.Ještě tam přiběhla Lena,jejíchž matka je Apple,která nechce říct, proč před těmi 10 lety zdrhla z domu.Kelly už byla ve vzduchu a křičela.,,WALKERE!"Křikla jsem.,,Kdo to je?"Zeptal se trochu úchylně nějakej kluk.,,,No,vona tady asi hlídá"Odpověděl Walker.,,Né asi!Fakt!"Řekla jsem nasraně.,,A hele,jich těch malých tu je víc"Řekl další kluk a ukázal na Ellen a Lenu.Byli s nimi jejich sourozenci.Byli tam další 2 kluci a jedna holka.Možná to byli jejich sourozenci.Chtěla jsem použít magii,ale nechtěla jsem z toho mít průser.Ti ostatní kluci se chystali chytnout těch asi 5 děcek,ale já jsem je bránila.Mezitím co se je snažili dostat,tak nějaký kluk dal Kelly do huby červeného.Červenému se otevřela tlama a kousla Kelly do hlavy.Ten kluk se zarazil a mlčel. Ti další taky přestali.,,Co jsi udělal?"Zeptala jsem se.,,O-ona je v-v h-háji"Vykoktal kluk.Otočila jsem se na to místo a křikla jsem.Ti 3 přestali hrát a Sunny se mě zeptala co se stalo.Nic jsem neřekla, jen ukázala na Kelly.Sunny čuměla,až jí skoro oči vylezly a šla za Marianne.Žduchla do ní.,,Mari, tvoje mladší děcko možná zkape"Marianne začala ječet,,KDE JE?",,Tady"Řekla jsem a ukázala jsem na polomrtvou Kelly.Přišla tam a chystala se něco říct,ale přerušila jsem ji.,,Než mi začneš nadávat do krávy,tak ti něco řeknu.BYLO TAM DALŠÍCH 5 DĚCEK,MUSELA JSEM JE BRÁNIT,PROTOŽE BY MOŽNÁ TAKY ZKAPALY A MEZI NIMI BYLO I TO MOJE!PROTOŽE ELLEN NEMÁ ROZUM!!!!",,OPUSŤTE TOTO MÍSTO,HLÍDAČI TU ZŮSTANOU"Zvolal majitel.Za chvíli přijela záchranka, která odvezla Kelly.Rozhlížela jsem se po Walkerovi,kde je,ale neviděla jsem ho.Marianne odešla pryč a Ellen s Jelly jsem odvedla k východu.Nasadila jsem si svoji masku,protože chci,aby moje anonymita neskončila.Marianne začala hysterčit a mě málem začala nadávat,ale vložila se do toho její ségra,čili Maria.,,Bože ségra,netahuj do toho druhé!Kelly není mrtvá!",,Von ji nekousl do mozku.Má jen dvě malé díry na hlavě a je pojebaná na zádech"Řekla jsem a všichni na mě čuměli.Řekla jsem jim,že nejsem doktor a ani nechci být.Maria zase začala mlít.,,Už zase?Zase ta maska?Proč ji máte na sobě?Vypadá to debilně!",,More nevykej mi,leze mi to na nervy!Mám ji na sobě,protože nechci,aby byla moje identita odhalena.Sunny se mě zeptala:,,Moment,takže Ellen je po tobě?",,Ne,má jen růžové vlasy a je strašná citlivka"Odpověděla jsem.,,Jestli je po tobě,tak je to chudák"Nesnáším její ironii nebo sarkasmus.,,Až se to narodí tobě,tak to děcko bude postižené! Jestli to bude holka,tak ona bude alkoholička nebo šlapka a jestli kluk,tak to bude alkoholik a pedofil nebo teplouš!"Chtěla jsem jí nasrat.Sunny mlčela a byla očividně nasraná.,,I když Ellen ani Jelly nejsou postižené,tak jsou to prostě citlivky,co furt řvou!"Maria samozřejmě nemohla do toho vstoupit.,,Já nejsem postižená,ale moje děcka jo"Sunny se nasrala ještě víc a najednou se tam objevil ten žlutej šmejd.,,Cože jsem?!"Maria mávla rukou a nevšímala si ho.,,Hej,chceš vědět proč měl větší pozornost?"Sunny přikývla.,,Chtěla jsem ho vykrmit a pak ho přejet autem"Najednou se zjevila Mang a začala se smát jako debil.Já jsem se smála tím divným zvukem, a Sunny málem taky,ale Maria ji zastavila.,,Zklidni se" Pak jsem taky přestala.,,Ale Mang se furt směje!"Namítla Sunny.,,Ta ať se směje.Ona za chvíli spadne ze stropu"Prohodila Maria.,,Takže je to jako by potrat?"Zeptala se Funshie.,,Jo"Odpověděla Maria.,,Cože jsem?!"Řekl nasranej chuj.,,Potrat.Potrat,potrat,potrat,POTRAT POTRAT!!!!",,Matka,zklidni hormon"Sunny už to lezlo na nervy,ty její kecy.Pak se tam zjevili ti tři blbci z pódia.Hned jsem se jich zeptala na jejich dnešní chování.,,Vy máte deprese nebo co?",,Ne"Odpověděli všichni tři.,,A co kocovinu?"Zeptala se Funshie.Všichni se na ní podívali a zeptali se jí co to je.Prohodila jsem:,,Wikipedie everywhere!!!"Všichni tři odešli někde do prdele.Už je 12 hodin,takže jdeme pryč.

Five Nights At Parody✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat