Šílený ex-manžel

11 4 0
                                    

-00:05-
Stála jsem u zdi a měla na sobě masku.Ta kráva mě stejně nepozná,v hlavě má bordel jak je v bordelu šlapek.

Pak za mnou přišla Mang a zeptala se mě:,,A to ona tě jako nepozná?"
Zakroutila jsem hlavou a Mang ihned pobaveně zareagovala:,,Ta je ale blbá!",ale pak ještě pokračovala:,,Zná tvoji ségru?"
,,Jo,protože, vždycky když ji uviděla,tak udělala 5 kroků dozadu"
Odpověděla jsem.
,,Nedivím se jí,takovou krávu jako je Joy nikdo ještě neviděl"

-01:34-
Byly slyšet divné kroky.Byly temné a bylo poznat,že jde nějaký kokot.
Pak se ukázal.Sunn to zaregistrovala,protože se na něho zděšeně podívala a začala dozadu couvat,až docouvala k té,která si nepamatuje moje jméno,čili její matka.Samozřejmě ke krabici,Mara nikdy nevylezla.

Ta si toho nevšimla a Sunn musela jednat:,,MAMIIIIIII"
Ta vylezla a ani se nezeptala,protože Sunn ji ukázala na problém.

(Já jsem se mezitím schovala za roh a Jeliza s Ellen se schovaly za mě.)

Mara zareagovala rychle.Jak toho kokota uviděla,udělala facepalm a zaječela něco francouzky do stropu.Já jsem ji nerozuměla,protože jí nebylo rozumět.

A pak začala ječet:,,TY HAJZLE,TAKŽE NEJDŘÍV JE Z TEBE PEDOFIL A TEĎ JI CHCEŠ STALKOVAT?MŮJ BOŽE,PROČ JSEM S TEBOU CHODILA?!!!"

Ten odpověděl:,,Protože jsi byla normální"

A ta zas na to:,,JAK BYLA?JÁ JSEM NORMÁLNÍ I TEĎ!!"

Mang řekla do stěny:,, Jasně,ty jsi normální furt"Samozřejmě s dávkou ironií a sarkasmu,protože ji nemá ráda.

,,No,ve 13 ses řezala a to bylo normální?"Zeptal se jí.

Sunn se na ní podívala a určitě si říkala:,,Takže moje matka je nejen debil,ale i sebevrah"

Mara se na něho přestala dívat,ale furt mu odpovídala:,,Kdo ti o tom KURVA ŘEKL?!"

Ten v klidu odpověděl:,, Tvůj táta"

Mara nasraně řekla:,,HAJZL ZASRANÝ",a bouchla do "domu",ale pak se zeptala:,,Co tu chceš,debile?"

Ten začal,ale znělo to hrozně creepy:,,V naší familii byli 4 členi,2 zemřeli a 2 žijou.A jelikož jsem já a tato divná osoba jediní v rodině,tak barák a majetek bude patřit jen jednomu z nás.A proto tu jsem,abych ji zlikvidoval"

Sunn se začala přibližovat ke krabici a Mara začala ještě víc zuřit,pak zalezla do krabice a toho ten hajzl využil a přibližoval se k Sunn.Ta začala ještě víc ječet.Pak z krabice vylezla divná věc. Byl to duch Mary,který vypadal jak Mara než jí zabili.

Mang vykulila oči a odvrátila zrak.Já jsem udělala facepalm a Ellen se otočila na druhou stranu.

Ten kokot na ní zíral a pak Mara vytáhla z krabice plamenomet.
Přiblížila se k němu se zapnutým plamenometem a čekala,až začne řvát.

Ten začal řvát o chvíli později.Zdrhal pryč.Pak,ale byla slyšet policie.Tu jsem zavolala,když ten kokot dramaticky mluvil o tom,co tu dělá.

Už bylo slyšet jen Blue,myslím mamu od Violl,Sunn má dceru vytvořenou přes počítače,taky Blue.

________________
Ještě 14 částí a už to skončí,ale bude to trvat😂.Asi to dokončím buď v listopadu nebo v prosinci,protože mám v plánu vydat pokračování.Jak jsem v Olla's Stuff psala (nebo kde):,,Měsíc po skončení jedničky" A obal na dvojku tam máte taky😄.

Five Nights At Parody✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat