Když je zavřeno a my máme klíče 2

9 5 0
                                    

Temo que lea este libro :DEspero que,alguien que lee este odio :(

____________________________

-01:56-

Já jsem byla někde v cellaru a Sunn někde hovno dělala.

Pak se tam teleportoval Chuj a pak se zeptal:,,Mama,proč si nasraná?"

Maře dlouho trvalo odpovědět a tak prohlásila:,,I HAVE CRIPILING DEPRESSION!"

,,Z čeho?"Zeptal se.

,,Z tebe!!"Až skoro vykřikla zlostí a málem spadla.

Sunn zaslechla "rozhovor" a tak prohlásila:,,Matka,nebuď ožralá!"

Do toho se vmístila Mang:,,Ona je ožralá furt!"

Mara namítla:,,Ale hovno!Nebudu říkat,proč jsem nasraná,protože vás nesnáším!!!"

,,Takže to neřekneš ani této krávě?"Řekl Chuj a ukázal na Sunn.Ten žlutej kokot nedokáže pochopit,že je potrat.

Sunn se ho chystala zmlátit,ale došlo jí,že je ze železa a že by si zlomila nohu a tak jen zuřila.

,,JESTLI TO ŘEKNEŠ JEŠTĚ JEDNOU,TAK Z TEBE ZBUDE JEN POPEL!!!"Vyhrožování level Marshonová.

Zaslechla jsem tu hádku.Tak jsem vzala kastrol,zneviditelnila jsem se "potichu" jsem kkráčela k Chujovi,abych ho mohla odhodit kdesi až do popelnice.

...

Odpálila jsem ho kdesi do daleka.Maře asi nedošlo,že tu není,protože furt nadávala,ale francouzky.

Sunn si všimla,že jsem ho odpálila,protože předvedla nějaké gesto,které něco znamenalo.A pak tam asi 10 minut pokřikovala po svojí postižené matce,ať už přestane nadávat,ale ta nereagovala.

Po 15 minutách S vstala a hodila židli o stěnu a její matka přestala nadávat a zalezla.

,,Ella es sordo o realmente tan estúpida?"Zeptala se.

,,Sobre ambos"Odpověděla jsem jí.

________________________

Ty 2 poslední věty překládat nebudu :D


Five Nights At Parody✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat