,,Mami,Ava to tu všechno zmasakruje!"
Řekla Imperie,jedna z trojčat od Elleny.
,,Ale hovno!To samé říkala Jeliza o Fidalovi a teď ho musím zavírat do sklepa"
Odpověděla jsem.,,Ale kvůli čemu,mě zavíráš do sklepa?"Zeptal se Fidal,nejstarší z trojčat.,,Protože když Joy vidí nějakého kluka a je jí jedno,kolik mu je,tak nechtěj vědět,co dělá"Odpověděla jsem.,,Takže by ho znásilnila?"Zeptala se Ellen.,,To by porušila řád Parkerových a stejně by to nedokázala"Odpověděla jsem.
,,On je nějaký řád? A kdo ho napsal?"
Zeptala se Jeliza.,,Já určitě ne,napsala to moje střelená babička a skoro jako každý Parker,neměla ráda sex,Joy se nepočítá,to je potrat společnosti"Odpověděla jsem.
,,Ona je fakt taková kráva,že si myslí,že se to může dělat od 13?"Zeptala se Imperie.
,,Jo,je,nejsme v Japonsku,tam to dělají obden"Odpověděla jsem.,,Jestli bude chtít Blue sourozence,bude to normálně, nebo nechutně?"Zeptala se Ellen.,,Jestli budu mít čas,tak určitě normálně, Sunny by do toho nechutně nešla,to by z 39% byla v kómatu"Odpověděla jsem.,,Marina umí s tím programem,ne?Protože ona s nikým nechodí,není to lesba?"Zeptal se Fidal.
,,Jo určitě, není to lesba,ona považuje veřejný lesbismus za normální sice,akorát ty baby nesmí být hnusné"Odpověděla jsem.,,Co je v těch pravidlech?Jsou tam kraviny,asi"Řekla Jeliza.,,Něco je,třeba tam jsou povolené polohy,jsou tam jenom 2 a mysleli i na homo páry,tam jich je víc,ale musím to schovávat před Joy,protože ta by to vytrhla"Řekla jsem.,,Je tam napsáno,v kolikati letech jsou povoleny prasárny?"
Zeptal se Fidal.,,Nedivím se,že to říkáš ty.
Ono se to liší pohlavím,holky to mají povolené od 15,5 a kluci v 14,5 a to je kvůli tomu,že holky to bolí a ono to bolí,když máš samozřejmě hetero prasárny"Odpověděla jsem.,,To je ale debilní řád!"Odvětila Imperia.,, Simtě,ti nebylo ani 10,možná názor změníš,ale to tu říká každý:Sex je něco jak zvracení,nechutný fyzicky tak i psychicky"Odpověděla Ellen.,,Je mi to jedno!Dělat to nebudu nikdy!"Křikla Imperia.,, Imperie, zklidni se,je tam taky napsáno,že děti musíš mít do 25 let a s někým musíš chodit do 21 let,takže to musíš jednou dělat,mě nebylo ani 20,takže mi málem jeblo"Okřikla jsem jí.
,,Takže já můžu dřív?"Zeptal se Fidal.
,,Jo,pokud partnerka bude stejně stará jako ty,nebo i starší než ty,max je 7 let,u Purpuisových to určitě neplatí"Narážela jsem na Michelle.,,Kdy umře?"Zeptala se Jeliza.,,To nikdo neví,je to starej dědek, blíží se k 50,to se bude určitě chtít zabít!"
Odpověděla Ellen.,,A kdy se může pít?"
Zeptala se Imperia.,,Od 14,nemůžeš to ale kupovat sama,musí ti to někdo starší koupit a záleží jaký druh chlastu budeš mít"
Odpověděla jsem.,,Můj život končí tady,kde jsem se dozvěděla o tom řádu"Řekla Jeliza.
,,Právě naopak,jsi sice starší o 2 roky,ale spoustu věcí budeš moct dělat,když nepočítám prasárny"Odpověděl Fidal.A/N:Připadám si,kdybych psala BTM,ne FNaP😂.Btw,Scenes vydám asi 30.9.,takže očekávejte změny,crossover FNaP,STN a BTM!
ČTEŠ
Five Nights At Parody✔
Humor⚠️Tento příběh byl psán v době,kdy mi bylo 11-12,takže se nedivte,že nepochopite můj starý styl psaní+je fnaf můj starý fandom,ze kterého jsem na konci roku 2017 odešlo⚠️ 13+ Spolupráce s Pterodaktylem Je to o 4 16yo holkách a to FFP Lollis (aka moj...