,,Ne,nejsem těhotná!"

13 4 2
                                    

Nevím,jestli jsem to už řekla,ale jsem v tom,akorát že se to dělo nechutně.
Ale mám problém, on se ten termín blíží.U nás je povoleno mít děcka od 17,ale jako nechutně, přes ten program to je povoleno od 15.No,a mě je 17,protože narozky jsem měla na začátku června. No,ono to není vidět,protože jsem to nějak udělala,aby to nebylo vidět. Ví to jen můj kluk.Ty dvě to neví,ty by to rozkecaly těm retardům a ti by to začali spamovat na facebook a kdyby se to dozvěděla Michelle,tak to je stoprocentně v prdeli.
Šla jsem s moji partou kdesi do prdele.
Snad to nezjistí.
,,Gurls,chcete hru?"Zeptala se Jenna.
Všichni zakroutily hlavou,ale Jennu to očividně nezajímalo.Vsadím se,že to budou úchylné otázky,jak ji znám.Tak začala,byla to otázka,jestli s někým chodíme.Skoro všechny,kromě Roxy a Puggy,řekly že jo.Tím pádem jsem se musela přiznat i já.Nic na to neřekly.
Moment,Noka s někým chodí,když je transgener?No,ona se zatím jen oblíká a má vlasy jako kluk,ale že by s někým chodila?Wow.
Teď se ptala,jaký máme názor na tu nechuťárnu.Všechny jsme se málem poblily,takže bylo poznat,že to nesnášíme.Teď se zklidnila a zeptala se,jestli chceme děcka.(No,já budu mít 3 a to stačí.)Přikývly skoro všechny kromě samotné Jenny a Noky,protože Noku je těžko k něčemu přinutit.A Sunn má Blue a Roxy má Demi, tu jsem vytvořila jak byla Roxy tenkrát ve špitale.No a Pugg má Saphire,ale už nevím,proč ji chtěla.Pak se zeptala kolik.Je jasné,že Noka s Je neodpovídaly.Já jsem už neodpovídala,protože bych to vyzradila.Ostatní odpověděly,že jedno jim stačí.Pak to Jenna přehodila tak,že to bylo 100% nechutný a ptala se,jestli jsme to...víte co.Všechny kromě mě zakroutily hlavou a já jsem jen otočila hlavu.Je si toho všimla a teď jsem na 10000000% v háji. ,,Co tajíš?"
,,Nic,co je jako?"Odsekla jsem.
,,Ty jsi"Řekla s hrůzou Roxy.
,,Ne,nejsem těhotná"Odsekla jsem.
,,Tak proč jsi o pár vteřin"Tentokrát Puggy nechápe.
,,Ježiši nic,more!"Vyjela jsem na ní.
,,Hej,klid,tady nemůžeš mluvit jak robot,to bys chcípla"Sunn uklidňuje velmi blbě.,,A ne,nemám krámy! Roboti nemívají krámy,nikdy!"Pokračovala jsem.

Five Nights At Parody✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat