,,Ty hajzle homofobní!"

12 4 0
                                    

Polovina z naší party (Já,Marshonová,Schmidtová, Parkurová,Neethsová,Purpuisová) už někoho má,kromě Neethsové (Nokia),Purpuisová(Puggy) a Parkurová(January),protože January je moc ulítlá,Puggy se nikde nechce a Nokia je transgener.

A je v pytli,protože Phone Guy je homofob...zkopat do trojúhelníku!
A to si Nokia ostříhala jen vlasy a chová se jak kluk.I když,my všechny se chováme jak kluci,furt nadáváme..

Jsem zvědavá, co by tomu řekla Apple.
Ta by měla tendenci ho zabít.Nevím,jaká by byla reakce moji matky,kdyby se dozvěděla,že s někým chodím.To by ho přinutila, aby se se mnou rozešel...I když,fotr by ji střelil mezi oči,nebo by ji Mara zkopala jak psa.

Vím,jal by to dopadlo,kdyby se nestalo to co v roce 1983.Nejpravděpodobněji bych byla furt hnusná a asi by mě Katherine dostala do hrobu.

-00:12-
Nechodím do kanclu,ti blbci by si mysleli,že mi přeskočilo a prostě stojím u stěny.
Sunn sedí na židli a dělá nevím co a...a už nic.

-00:15-
Slyším kroky...slyším běhání!Noka má problém.Asi si toho všimla Apple,protože jsem slyšela jak někdo nabíjí pistoli a já to určitě nejsem.

,,Co se zas děje?"Zeptala se Apple.
,,Lumia má problém,tvůj pitomý manžel je homofob a ona je v prdeli"Odpověděla jsem.

Noka proběhla a schovala se za roh.
Apple ji cosi říkala,ale nevím co,protože byla 4 metry ode mě.
Asi,že ho zkope.

Phone se tu nějak záhadně objevil a držel v ruce nůž.Žduchla jsem do Apple a ta se otočila směrem,kde jsem jí ukázala,takže na Phona,který čuměl úplně někde jinde.Ta potichu běžela za ním a praštila ho rokou.Pak přiběhla ke mně a řekla:,,Lopatu mi daj!" a já ji dala lopatu.

Ta běžela zpátky za blbcem a znovu ho majzla po hlavě a ječela,,TY HAJZLE HOMOFOBNÍ!" Pak si toho všimli retardi a nechápavě čuměli na tu komedii.Nokia byla furt schovaná za rohem,kdyby se náhodou ten blbeček zvedl.Apple ho pak tahala směrem na skládku a před tím cosi řekla Lumie a ta taky odešla.


Five Nights At Parody✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat