Takže jsem v háji,ví to.V podstatě si myslí,že mám bez Aurelie 2 děcka.Pravda je,že Ellena je z trojčat.Byl to takový error,že mi to vyhodilo celkem 3 děcka.Ale ne u Jelizy,to bych se zbláznila. Ellena o tom samozřejmě ví,proč by se tak nervovala.Nemyslím Aurelii,to by pak mlátila ty 2. Kdo je Aurelie?To děcko,co musím nosit,víte jak to myslím.Sedím na gauči,čumím do blba, když z ničehonic přijde Annie a drží v ruce "rodinou" knihu.,,Takže ty to víš taky?"Zeptala jsem se.,, Jo,proč bys přece nechlastala?I když,v 79 Katherine musela chlastat,protože v knize je napsáno ,že při těhotenství nesmíš chlastat,ani brát drogy"Odpověděla.,,Neříkej to její jméno,už Joy dělá ostudu naší rodině!Kdyby to věděly noviny,tak si z nás budou dělat prdel!"Ohradila jsem se.,,A vůbec,ti 4 retardi jsou z počtače a nebylo jim ani 13,takže proč tady jdeš s tou knihou?" ,,Že v budoucnu budeme na 100% v prdeli" ,,Jestli Joy zatknou za homofobii,pokud je homofob,tak všechno rozbiju,i když,já ji neberu jako sestru,já ji beru jak Mara Potrata" ,,Potrat?" ,,Co jiného by měla Joy být?" ,,Kretén" ,,To taky" ,,Asi ji pustím Look What you made me do" ,,To by ale znělo,jako kdyby byla kriminálník" ,,Ona se tak chová" ,,Proč je Fodil debil?",,Annie,má 3 roky a Imperie taky" ,,Imperie nemá vhodné jméno,vůbec to není pravda,co o ní jméno říká" ,,Annie, to co říká internet o mně, není vůbec pravda.Já nejsem radostná,to druhé jméno jsem nenašla a už vůbec nejsem milá,já nejsem debil" ,,Co vůbec znamená Fodilovo jméno?" ,,Nevím,nikde jsem to nenašla",,Proč je všechno tak rychle pryč?" ,,Nic není rychle pryč,já si přeju,ať ten můj debil začne makat.On má práci,ale nikdo mu nechce dát prachy",,Vždyť ty vyděláváš prachy za koncerty a za to,že v něčím filmu hraje tvoje hudba" ,,Annie,nikdy jsem nezpívala na veřejnosti, žádný koncert jsem nikdy neměla.Dostávám prachy za zhlédnutí mých videí a zpívat na veřejnosti nikdy!Víš jak by to dopadlo?Všichni by se mi smáli!" ,,Nikdo by se ti nesmál,debilové jsou zneškodněni normálními lidmi",,Jasně,to mi říkala Elizabeth,když jsme měli nějaký zkurvený ples" ,,Vím,jak to dopadlo,málem ti jeblo",,,Jo,ale z toho,že tam nebyla wifi" ,,Annie,já neumím tancovat",,Z Females Retardes nikdo" ,,Já vím"
A/N:Oznam!Budou asi ještě 3 kapitoly pak se jde na crossover.Ať tohle nepíšu do dubna 😂
ČTEŠ
Five Nights At Parody✔
Humor⚠️Tento příběh byl psán v době,kdy mi bylo 11-12,takže se nedivte,že nepochopite můj starý styl psaní+je fnaf můj starý fandom,ze kterého jsem na konci roku 2017 odešlo⚠️ 13+ Spolupráce s Pterodaktylem Je to o 4 16yo holkách a to FFP Lollis (aka moj...