1.3.2013
Um... hei kai? Vai pitäisikö aloittaa: rakas päiväkirja...
No, anyways, olen Emily Horan, kavereille pelkkä Em, olen 18 ja synttärini on 22. marraskuuta. Siinä kait kaikki perustiedot, vai liitänkö tähän kuvan? Okei teen sen kuitenkin XD
Tässä:Kaunista, eikö? Inhoan ulkonäköäni...
Nyt muihin aiheisiin: ihmettelet varmaan miten päädyin vihdoin kirjoittamaan sinulle. Noh, minäpä kerron: sain tämän kirjan viime jouluna, mutten halunnut kirjoittaa siihen. Mutta eilen tajusin jotain mielenkiintoista: asioiden kirjoittaminen ylös helpotta asian hyväksymistä. Tyhmää, eikö? Niin minustakin.
Muuten, haluan kertoa sinulle erään asian: Louis Tomlinson on ihana! Jessy sanoi että on tosi tyhmää ihastua yhteen isoveljensä parhaista ystävistä. Jake taas on sitä mieltä että en sais ihastua keneenkään ikinä (paitsi jos hän tuntee sen). Mukavia ystäviä mulla...
Mutta hei, ethän sä edes tiedä keitä Jessy ja Jake on, puhumattakaan mun isoveljestä!
Aloitetaan vaikka Jessystä, eli oikealta nimeltään Jessica Thornesta. Jes ja mä ollaan kasvettu yhdessä. Jes on hyvin villi ja rakastaa juhlimista. Se on oikea bilehilemonsteri!Jake taas on... mielenkiintoinen. Hieman ehkä ylisuojeleva mutta kaikin päällisin puolin Jake, oikealta nimeltään Jacob White, on mulle yksi parhaista ystävistä mitä mulla on ikinä ollut tai tulee koskaan olemaan.
Sitten päästään mun isoveljeen. Nyt te rakkaat kuvitteelliset lukijat, älkää saako slaagia, mutta mun isoveljeni on Niall Horan. Kyllä. Juuri se aito ja oikea. Rento, ruokaa rakastava isoveljeni on mulle rakas, vaikka reissaa muitten poikien kanssa ympäri maailmaa. Siitä puheen ollen, päästään takaisin Louisiin.
Louis on kylmä ja rasittava, äksyilevä ja kokoajan vihainen. En ymmärrä, kuitenkin jokin siinä jääkimpaleessa vetää mua puoleensa. Onko sulla neuvoja? Tuskin on, sillä sähän olet pelkkä kirja...
Voisin nyt kyllä lopettaa, sovittiin Niallin kanssa facetime puhelu jonka pitäis alkaa Niallin toimesta ihan justiinsa. Jätkät on tällä hetkellä Roomassa, ja mulla on niitä hirvee ikävä... ne on ollu poissa jo pari viikkoo.
Mut nyt, ennenkun mä alan taas ajautuun sivuraiteille, aika sanoa heihei ja odottaa seuraavaa kertaa kun mä kaivan sut mun salaisesta piilopaikasta.
Nähdään, moi!
YOU ARE READING
Dear Diary
RandomEMILY HORANIN PÄIVÄKIRJA Hei hetki... Sinä idiootti, miksi luet päiväkirjaani?